Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry: Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Western
Systémy: AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D Next D20 systém GUMSHOE jiné RPG Shadowrun White Wolf hry
Světy: Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Různé: Dotazy Flame/Polemika Inspirace/Novinky Materiály ke stažení Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Určení: jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • Rozkrývání mapy hráčům

    Ahoj, zajímalo by mne, jakým způsobem řešíte postupné rozkrývání mapy hráčům, během procházení podzemí (domy, paláce, stoky, atd.), pokud jim nechcete http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/51816.html
  • Fate - proč právě takové mechanismy?

    Tož, před pár dny jsem se dal do diskuze s kamarádem ohledně Fate systému, v podstatě v tom systému nevidí smysl. Ovšem velký problém je v tom, že oba http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51779.html
  • Hledám hráče/hledám vypravěče!

    Protože naše komunitní sekce je momentálně v poněkud neutěšeném stavu a relativně často se tu objevují příspěvky typu hledám skupinu/hráče/vypravěče, tady http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51757.html
  • Otevřené hraní D&D 5e v Brně

    Kdy? Každou středu od 18:00, konec podle potřeby Kde? klub Rishada, Antonína Slavíka 2, Brno Co se hraje? Dobrodružství ze série Strahdovo prokletí (hororová http://www.d20.cz/skupina/186/diskuze/51750.html
  • K: GUMSHOE v Kostce

    http://www.d20.cz/diskuze/pravidla-diskuze/51712.html
  • Jak na přípravu?

    http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51701.html
  • K: [Recenze] AS: Dead Rock Seven

    http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51700.html
  • K: [Recenze] Ashen Stars

    . Pelgraine Press official download-resources . http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51697.html
  • Inspirace (audio-vizuální)

    Skladiště pro různé obrázky (a hudbu. A další věci), které člověku cvrnknou do klobouku. Umění, architektura, móda, malý detail, který dodá popisu na realističnosti... http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51629.html
  • FAE - Fate Accelerated Edition

    Tahle diskuse je určená přímo pro pokec o Fate Accelerated Edition jako systému popř. novinkách; další věci (Fate Core atp.) kdyžtak tam, kde patří :) (pro http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51516.html
  • Fate Core (4e)

    Tahle diskuse je určená přímo pro pokec o Fate (Core) jako systému popř. novinkách; další věci (FAE atp.) kdyžtak tam, kde patří :) Dotazy pravidlům http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51504.html
  • Jak vytvořit při živém hraní fog of war

    Jaké věci používáte pro vytvoření "Fog of war" při živém hraní? související diskuse: Rozkrývání mapy hráčům http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/51458.html
  • K: [recenze] Příručka interaktivního Vypravěčství

    Kdyby náhodou někdo přehlédl, tak vyšla Příručka Vypravěčství od Ondřeje Netíka (sotva ke mě doputovalo info, takže jsem rozhodně nečetl, takže se ani http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51383.html
  • K: Fate 3e Core preview (+překlady)

    protože jsem to tu začal sprostě zneužívat jako diskusi k překladovému klíči pro můj překlad Fate 3e Core, tak TADY je do záhlaví odkaz na kopii překladového http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51381.html
  • Herní setkání - Herní komunita D&D4e v Brně

    Sekce pravidelně nepravidelných setkání lidí z Brna. Seznam na herní akci brněnské komunity DnD (a jiných). Termíny nahazujte po libosti. Účastníci: --- Seznam http://www.d20.cz/skupina/186/diskuze/51289.html
  • K: Štruktúra príbehu

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50880.html
  • K: [Úvaha] D&D, přihrádky a vy

    Napsal Robin D. Laws (redakčně upraveno) http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50840.html
  • Jak deformovat nepřítele ve zrůdu?

    Otázka je následující: jak byste deformovali mocného, organizovaného nepřítele (celé společenství/kulturu), který prohrál válku obrovského měřítka a uklidil http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50834.html
  • K: Protivníci a motivace: Jak dodat zlosynovi hloubku

    Z filmu Princezna nevěsta se vám nemůže líbit jen jedna scéna, ale kdybych si měl vybrat, byl by to ten okamžik, kdy pomstou planoucí Inigo Montoya konečně http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50825.html
  • K: Jak na rychlejší souboje v 4e?

    MerricB na ENWorldu sepsal následujících několik tipů, jak zrychlit souboje ve 4e, které se zvláště na vyšších úrovních začínají trochu vléci. Sám tvrdí, http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50781.html
  • Nachtíkovi zalenáči - Organizační vývěska

    Tato diskuze ma sloužit na dohadování věcí ohledně herních sezeni. Tak další hra se hrála včera 23.01. u tichošlápka ( jako vždy ). Přežili tentokrát http://www.d20.cz/skupina/134/diskuze/50768.html
  • Kvalitní dobrodružsví

    Většina hráčů hraje RPG kvůli zážitku z odehrávaného dobrodružsví. Mimo dobrodružsví vytvořených na koleně DM vychází i mnohá veřejně. Co si o těchto dobrodružsvích http://www.d20.cz/diskuze/produkty-diskuze/50761.html
  • Jak se správně pohybovat po mapě a jak (ne)dostat hráče do pastí?

    Tak si právě pročítám 4e DMG část týkající se pastí a nebezpečí (hazards). A chtěl bych se zeptat zkušených DMů a i hráčů jak řeší pohyb v prostředí? Proč? Dřív http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50745.html
  • Přidělování zkušeností

    Jak jako DM přidělujete zkušenosti hráčům? (bavme se v obecné rovině) Z hraní zjištuji, že časté přidělování zk. má rušivých charakter. Přidělování http://www.d20.cz/diskuze/pravidla-diskuze/50736.html
  • K: D&D 4e: Herní transparentnost

    Předáváte jako dějmistr hráčům dostatek informací? A jak to děláte? Překlad článku Andyho Collinse z časopisu Dragon č. 375 http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50728.html
  • K: Vypravěčův deník: Test choutek

    aneb jak vždycky uspokojit všechny hráče Až budou ode dneška za padesát let profesoři na Katedře roleplayingových studií začínat svoje povinné přednášky http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50703.html
  • K: Divergence ve hře

    Článek vyšel v Pevnosti. Chystáme jeho předělávku a rádi bychom komentáře z komunity. Zdá-li se vám useknut, zdání vás neklame - nevychytali jsme délku. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50648.html
  • Příprava dobrodružství

    (nevím, jestli to tu už nebylo) PJ:Do jaké míry si připravujete dobrodružství a svět, ve kterém se odehrává, předem? Improvizujete občas při hře? Děláte http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50601.html
  • Konspirace a hráčské pravomoci

    Zajímalo by mě jestli máte někdo zkušenosti s poskynutím pravomocí k tvorbě příběhu (příkladem budiž pokročilé možnosti užití Bodů osudu z FATE) v příbězích http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50595.html
  • Antikvariát

    Napadlo mě, že by nebylo od věci pokusit se sjednotit nabízené a poptávané knihy (pravidla, učebnice, časopisy,...). Jelikož mám odjinud odpor k zakládání http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/50585.html
  • K: Jak na Sword & Sorcery ve 4e

    napsal Sasha Bilton V oddíle o taženích v příručce Dungeon Masters Guide je odstavec o stylu sword and sorcery. Je relativně krátký, ale dostatečně http://www.d20.cz/diskuze/prostredi-diskuze/50576.html
  • K: Mužské archetypy postav

    Inspirace pro vaše vlastní postavy i příležitostná RPGčka v analýze tradičních charakterových vzorů - archetypů. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50558.html
  • Jak vytvorit DOBROU hru?

    S Dracainem tvorime hry tak 3 roky(to sem mel 9 predstavte si ty hry=)) no a udelali jsme jenom 2 hry a k tem dalsim sme se nedokopali je dodelat... Mate http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50538.html
  • PJování aneb co by PJ dělat měl a neměl

    Takže, jsem tu nováček a celkem nové jsou pro mě i RPG hry. Mám doma DrD pro začátečníky, kde bych se mohl dozvědět odpověď na otázku v názvu diskuse. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/50537.html
  • K: Ženské archetypy postav

    Inspirace pro vaše vlastní postavy i příležitostná RPGčka v analýze tradičních charakterových vzorů - archetypů. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/49712.html
  • K: Generátor města

    Vedený formou smrště otázek, tento generátor by mohl zájemci o tvorbu města napomoci ke stvoření zajímavé urbanistické džungle. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/47775.html
  • K: Polemika: Tvorba světa

    Vytváření světů je oblíbenou činností. Přeci jen, kdo si někdy nevytvořil vlastní svět, ten snad jako by ne DMoval. Trocha námětů, jak postupovat při tvorbě http://www.d20.cz/diskuze/prostredi-diskuze/36577.html
  • K: Rychlé výzvy dovedností

    Skill challenge jsou novým prvkem ve 4.edici Dnd a pro mnohé jsou více či méně záhadou. V tomto krátkém pojednání nabízím jednoduchou výzvu dovedností http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/36552.html
  • Složení skupiny

    Kdysi sem se SEBem rozebíral StarGate SG-1 a SEB tehdy zmínil velmi zajímavý postřeh: Tým hlavních protagonistů je scénáristicky výborně sestavený, protože http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/35564.html
  • Jakým způsobem skladujete informace o svých světech?

    Dlouhé zimní večery jsou zde a s nimi i trocha času urovnat si své poznámky z celoročního hraní. Určitě nejsem sám, kdo má za dobu svého DMování hromady http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/35462.html
  • 1vs1

    Potřeboval bych nějaké názory na hru jeden s jedním. Nemám s tímhle žádné zkušenosti a nemám ani víc hráču. Čekám na na vaše rady, názory atd. Jen mi http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/35085.html
  • K: Zlosyn v deseti krocích

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/34004.html
  • Dobrodružství (quest) pod širým nebem

    Jak připravujete jedno konkrétní dobrodružství (quest) pod širým nebem, kdy postavy se musí nejen dostat z bodu A do bodu B, ale na cestě i něco prožít http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/33052.html
  • Jaké typy hráčů/postav nesnášíte?

    Jaké chování vás zaručeně vytočí? U čeho máte vždycky chuť si vyrvat všechny vlasy v těle? A proč? Přihoďte klidně historky z hraní :-) http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/32764.html
  • K: Velký seznam zápletek

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/32125.html
  • K: Hustá NPC oblíbená a neoblíbená

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/30785.html
  • K: Předání kreativní agendy hráčům

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/29788.html
  • K: RPG Technika: Řízené scény pro D&D

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/27981.html
  • K: 6 pravidel dynamických scén

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/24739.html
  • K: Boj, jak na to?

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/24544.html
  • Boj v malém či VELKÉM?

    Zajímala by mě jedna věc, dáváte přednost bojům s dvaceti goblinama na 3. úrovni, nebo jedním Nycalothem. Tj, dáváte přednost velkým bojům se spoustou http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/24244.html
  • K: Internet je váš tahák

    napsal Robin D. Laws http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/23039.html
  • K: Katovna pravidel - Inteligentní zbraně

    Kromě obyčejných a magických zbraní se hráči mohou setkat i se zbraněmi inteligentními. Taková inteligentní zbraň může být pravým požehnáním, ale podle http://www.d20.cz/diskuze/pravidla-diskuze/22922.html
  • K: Vypravěčův deník: Dilema volby

    Role smysluplné volby ve hře... http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/22745.html
  • K: Ekonomika Magie

    Poptávka a nabídka v magickém světě? Kde se křivka nabídky protne s křivkou poptávky? To nevíme, ale můžeme to zkusit naznačit. http://www.d20.cz/diskuze/prostredi-diskuze/21693.html
  • K: Důvěra ve Vypravěče

    Tento prvek zde ještě nebyl rozebrán, přesto jeden můj kamarád, poměrně zkušený hráč i Vypravěč, jej považuje za jeden z naprosto klíčových prvků v RPG. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/21326.html
  • Protossové podle Jersona

    V mých hrách a povídkách se občas vyskytují šedivé bytosti. Základem byli protossové ze Starcraftu s dopracovanými detaily, ale časem byli velmi předěláni, http://www.d20.cz/diskuze/_cph_/21052.html
  • K: Vypravěčův deník: Tvorba příběhu

    Spousta lidí říkala, že by si chtěla Vypravěčovy deníky stáhnout a vytisknout, v tomto jedinečném případě máte tu možnost... http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/20101.html
  • K: Nejistota a napětí

    Jak ve hře udržet napětí a nejistotu, rady pro horor, ale i pro jiné herní styly. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/18150.html
  • Tragická smrt hlavního zápokráka

    Jakou nejmenší dobu vám vydržel hlavní “padouch“ v závěrečném boji? Mě se stala taková nešťastná záležitost, že jedno až dvě kola. Záporák byl upír http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/18004.html
  • Úvodní quest?

    Při začátku hry připravujete skupině tzv. "úvodní quest"? Něco na rozehřátí? Nebo jdete rovnou k připravené zápletce? Jednou se mi totiž stalo, že se http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/18000.html
  • Multikampaň I (více skupin v jedné kampani)

    Můj článek, který vyšel v Dechu draka a na který bych rád znal názor ostatních (protože od čtenářů časopisu se žádné reakce nedozvím). Mátě někdo nějaké http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/17740.html
  • K: Síla příběhu

    Spousta vypravěčů má problém - nedaří se jim v RPG skloubit zároveň zcela svobodnou vůli hráčů (tj. žádný náznak railroadingu) a zároveň vytvoření celistvého http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/16174.html
  • K: Jak připravit místo, kde budete hrát

    Článek určený zejména začínajícím GMům... Nechci se tu věnovat mnohokrát omletému tématu jak si připravit svět, NPCčka, mapy, příběh, zápletku… Tento http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/14252.html
  • K: Vypravěčův deník: "Nahánění hrůzy..."

    Takřka všechna populární RPG jsou dobrodružné hry - únikové, přání plnící fantazie o moci. Hrajeme hrdiny projevující různé stupně přemáhání zlosynů a http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/14242.html
  • K: Vypravěčův deník: "Nechte je vyhrát..."

    V prvním sloupku jsem zmínil železné pravidlo divadelní improvizace: "nikdy nepopírat." Smysl je tento: když spolupracujete na tvorbě scény za pochodu, http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/14228.html
  • K: Nadržování hráčům

    Každý, kdo hraje, se s tím dřív nebo později setká. S tím nepříjemným pocitem, že hra se najednou nevyvíjí tak, jak by "správně" měla... že jedné z postav, http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/14200.html
  • K: Deus Ex Machina: Jak zachránit hru

    Postavy začínají padat pod nápory nepřátel, kterých tam DM umístil nepřiměřeně moc. Dnes již třikrát umřeli, tak co teď? http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/14092.html
  • K: Role-playing pro otrlé (+TR/CR)

    Tento článek je určen skutečně jen pro ty hráče, kteří touží opustit zaběhlý model hraní a zkusit něco jiného. Pokud spokojeně hrajete D&D oním tradičním http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/13803.html
  • K: Před hraním I.: The World of Darkness

    - SEBova obecná varování, vodítka a doporučení před hraním World of Darkness - http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/13173.html
  • K: Nechť příběh provází Síla

    Jak tvořit a vést Star Wars dobrodružství - napsal Steve Darlington; Places to Go, People to Be - http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/12613.html
  • K: Vypravěčův deník: Efektivní příprava hry

    - upraveno podle pojetí Ryana Stoughtona; EnWorld - http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/11516.html
  • K: E6: Hra uvnitř D&D

    Propracovaná pravidla specifické varianty nízkoúrovnňového D&D. - Autor: Rycanada, EnWorld - http://www.d20.cz/diskuze/pravidla-diskuze/11239.html
  • Vracíte hru?

    Narazili jsme na to ve Věku hráčů - totiž, že po odehrání scény, se kterou nebyla spokojena, vyžadovala hráčka nové odehrání toho samého. Mě to přijde http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/10727.html
  • K: Zamyšlení: Dungeon jako metafora...

    http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/10608.html
  • K: Zkušenosti z Open Gamingu - Chyby při hraní postavy

    Za ta léta co jsem vedl OG, mi rukama prošla spousta hráčů. Zaměřil jsem se na časté a opakované chyby. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/10234.html
  • K: Dějmistrův notýsek: Miniserky

    Už jsem vzdal původní snahu přiřazovat příspěvky do Dějmistrova notýsku podle původně udané osnovy.... http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/9417.html
  • K: Dějmistrův notýsek - 9. část

    Ve čtvrté části notýsku jsem se trochu rozepsal na téma stylů hraní z pohledu hráčů. Teď tohle téma trochu doplním o pohled ze strany Dějmistra, který http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/9268.html
  • K: Dějmistrův notýsek - 8. část

    Složky kouzel jsou při hraní DnD trochu opomíjená věc. Je ale dobré je ve hře nepoužívat? (Jen pro shrnutí uvedu, že tento článek se týká asi pouze (A)DnD http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/8922.html
  • Přidělování zkušeností

    Včera jsem se zamyslel nad tím, jak co nejvíc oprostit přidělování bodů zkušenosti od subjektivního dojmu D-Mistra. Dosud jsem přiděloval část expů za http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/8388.html
  • K: Vypravěčův deník: Detektivní dobrodružství

    Úvaha o struktuře detektivního dobrodružství http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/8322.html
  • Čas pro hrdiny - diskuse

    Jestliže rádi zkoušíte trochu netradiční přístupy k RPG, máte rádi volnost při výběru světů i postav, jednoduchost a přístupnost pravidel, vyzkoušejte http://www.d20.cz/diskuze/_cph_/7854.html
  • Poškození - říkat či, ne?

    Během hraní Sebranky jsem si povšimli jak výborně funguje pokud hráč neví jak přesně je zasažen. Vedli sjem si záznamy o otm kolik mají psotavy HP a zdělovali http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/7693.html
  • K: Středověká demografie pro začátečníky

    Překlad jedinečného, velmi obsáhlého a zevrubného článku S. John Rosse, který popisuje realistické základy každého fantasy světa! Založeno na historickém http://www.d20.cz/diskuze/prostredi-diskuze/7043.html
  • K: Láska ve hře

    Dítka školou povinná a stydlivci nechť mi laskavě prominou a tento článek pominou jako pro ně zcela nezajímavý.. abych je v tom utvrdil, slibuji, že tu http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/6972.html
  • K: Devalvace magických zbraní

    Je libo magický meč +4? Ano, máme zde 5 skladem a jestli chcete +5, tak si musíte počkat na další týdne, to nám zas dovezou ... to víte, "pluspětky" poslední http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/6704.html
  • K: Netradiční zápletky: Bez násilí

    Situace, které je třeba vyřešit bez použití násilí. Bolehlav pro bojové postavy... http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/6315.html
  • DnD Stvůry a nestvůry

    Jak jste spokojeni s výběrem nestvůr v bestiářích? Připadají vám tam nějaké nestvůry totálně nesmyslné, máte naopak potřebu si další, nové nestvůry vytvářet http://www.d20.cz/diskuze/pravidla-diskuze/6314.html
  • K: Vypravěčův deník: Je to ve vás...

    Vypravěč: Tak jak se vám to dnes líbilo? Hráč: No... po pravdě, dnes se to moc nepovedlo. Vypravěč: Máš pravdu, za moc to nestálo. Ale po pravdě taky http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/6140.html
  • K: Drak

    Drak? DRAK??? DRAK!!!! Utíkejtééééé. Tak tohle je to, čeho chceme dosáhnout. http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/5816.html
  • Souboje

    Jen ze zvědavosti se chci zeptat jak velkou část při vašem hraní tvoří souboje. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že u nás dochází k nějakému souboji mezi http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/5694.html
  • Inspirace v seriálech

    Nechce se mi o tom teď zrovna psát další Vypravěčův deník, ale zrovna jsme se znovu díval na díl Dr. House (btw. výborný seriál) a zjistil jsem, že se http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/4927.html
  • Jak moc řešíte pravidla?

    Bigbythewise mě přivedl an otázku, kterou bych zdejším souputníkům rád položil. Do jaké míry řešíte a používáte pravidla? Jste Rule-Lawyeři, nebo http://www.d20.cz/diskuze/pravidla-diskuze/4551.html
  • K: Vypravěčův deník: Prodejte svůj kompars dobře

    Vypravěč: V rohu krčmy sedí vyzáblý, téměř na kost hubený stařík vyšší postavy, kterému se na vychrtlém, sotva zahaleném těle rýsují žebra. Obličej strhaný http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/4427.html
  • Hra pro jednu třídu postav

    Už je to dávno, co mě napadlo vytvořit dobrodružství jen pro jednu třídu postavy (nebo jak je tady rozšířené – pro jedno povolání). Nikdy jsem se k tomu http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/3708.html
  • K: Dějmistrův notýsek - 6. část

    “DM : Podařilo se vám společnými silami rozbít sarkofág a ve svitu louče vidíte v jeho útrobách cosi blyštivého.........chvilku vydržte, musím si jenom http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/3269.html
  • K: Dějmistrův notýsek - 5. část

    Úspěšné hraní je více než jen improvizované představení ve vykonstruovaném světě pro skupinu jedinců, kteří se náhodou zajímají o DnD a jsou schopni ho http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/3002.html
  • K: Dějmistrův notýsek

    Když se DM dobere neutrality u sebe (nebo si je alespoň vědom svých nedostatků), měl by začít pracovat na tom, aby si byl také vědom stylu hraní svých http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/2873.html
  • K: Vypravěčův deník: klišé trochu jinak

    Existuje mnoho klišé, která se pravidelně objevují v herních světech. Řada z nich je zjevná - mocní barbaři s obouručními meči, nadutí a kultivovaní elfové, http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/2518.html
  • K: Postava se zlým přesvědčením (evil alignment)

    Tipy pro přípravu, hraní a doufám i zdárné dohrání hráčské postavy se zlým přesvědčením v rámci klasické družiny, která má těžiště v dobrém/neutrálním http://www.d20.cz/diskuze/tipy-diskuze/2506.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.24676609039307 secREMOTE_IP: 54.162.3.15