Tentokrát míň detailní zápis než co sem dělal u DrDII...
0.
ujasňujeme si nějaký pravidla a dotváříme postavy. Shodujeme se na 3 tricích a 2 bodech osudu.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
1.
Ini: máme stejné dovednosti, tak to rozhazujeme. Padá 0/0, následně Marky vyhrává +3/0 a jedná první. (protože vanilla pravidla tak se od téhle chvíle prostě už jen dál střídáme)
1M: Marky bez situačního aspektu přiblížení nemůže hrát A (efekt kopí). Místo toho se rozhodne schovat se za štít, naznačovat bodání mečem a do toho hláškovat provokativní řeči spolu s bzučením. Hraje CA provokací proti Vůli (*Rozzuřený otravným bzučením). Padá nám 0/0 (-2/-2) a Marky získává boost.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: 1, VV: -
S - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
1S: Koukám na blbnoucího Markyho... a sem spíš zmatenej než rozzuřenej. Rozhodnu se trochu riskovat. Zůstanu stát, s kopím hozeným do strany otevřu postoj a "pozvu" Markyho k útoku. Efektivně hraju totéž CA provokací proti Vůli (*Vylákaný do čitelné pozice), nicméně nabízím Markymu trade (systémově přes Silver rule) - dobrovolně se vzdám výhody vzdálenosti z kopí, když pozvání přijme a nechá mě hodit CA proti pasivní 0. Marky mi to nicméně nežere a mou nabídku odmítá. Házíme a získávám úspěch na 1/-1 (-1/-3).
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: 1, VV: -
S - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: 1
Marky uvažoval zda se mu vyplatí to měnit. Takhle má on boost a já mám 1VV - později to dává stejný efekt, nicméně 1VV je trvalejší, než boost - Marky by mohl spálit boost a stáhnout to na remízu. Já bych měl boost a on nic, ale teoreticky by taková výhoda byla krátkodobá. Nakonec se to Marky rozhodne nedělat.
2.
2M: Marky se rozhodne přiblížit přes kopí. Hraje CA Atletikou proti mé Provokaci (vzhledem k mému předchozímu lákání mi nedávalo smysl Markymu vysloveně bránit aby se na mě dostal - místo toho se snažím v něm vyvolat dojem falešného bezpečí a dál ho natáhnout tam, kam se mi to hodí). (*Blízko u sebe) Marky získává SwS hodem 4/1 (-1/-1).
Mě se moc nelíbí že by Marky hned tak z kraje měl 2VV a 1B (protože VV a B se dají skládat k sobě, zatímco 2VV na stejný aspekt ne), takže spálim svoje 1VV z čitelné pozice - Marky se bojí, aby ten boost nepropadl a rozhodne se ho spálit taky. Marky tedy ztrácí boost, ale získává 2VV na *Blízko u sebe (která nejdou spálit naráz; kdyby tohle prokrácení neproběhlo, tak by Marky měl boost který by ke kterémukoliv tomuhle mohl přihodit - tím by mi hrozilo, že dva Markyho slušné hody za sebou by mě náhle mohly dost bolet)
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: 2
S - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
2S: Přehmátnu kopí napříč jako tyč a začnu Markyho prostě zblízka masírovat ranama. Hraju A Bojem - logika je taková, že to není moc riskantní a je tam šance, že Markyho donutim jedno to VV rovnou spálit. Marky hraje D Bojem. (Trochu mi nedošlo, že Markyho krátkej meč by způsobil, že kdyby padla remíza, tak boost získá on - z tohodle pohledu to možná až tak chytrá akce nebyla...) Marky se nicméně ubrání při 3/5 (-1/0).
Marky se nicméně rozhoduje spálit 1VV na *Blízko u sebe a získat SwS. Normálně by mu to vyneslo boost - samo o sobe relativně dobrý (protože ho může sečíst s tím druhým VV co mu zbyde - v čistém 1:1 docela jasná výhoda). Marky má ale trik co mu SwS přemění na další aspekt s 1VV - tj. gamisticky mu to zkonvertuje 2VV co se nedají sečíst dohromady na 2VV na různé aspekty, které se sečíst dají. Marky přesně to udělá a nalepí na mě *Ztráta rovnováhy a já začnu pod údery štítem klopýtat dozadu.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: 1+1
S - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
Tady je krátké ujasňování toho, jaké má Marky vlastně pravomoci při tvorbě toho aspektu - jestli např. může popsat, že sem prostě spadnul. Shodneme se na ztrátě rovnováhy mimo jiné i protože to je jako aspekt teoreticky trvalejší, než vyjádření absolutního stavu.
note: Marky si do D průběžně zapomínal počítat +1 za štít, tady sem to přehlíd i já a hráli sme to jako že padlo 3/4 - naštěstí to nedělalo žádnej rozdíl
3.
3M: Jak tak padám do zadu, tak mi Marky zkusí hranou štítu urazit kopí nahoru a seknout mi mečem do nohy (A Bojem, +2 za trik). Já to zkusím prostě odrazit rychlým přehmátnutím po ratišti (D Bojem s +2 za trik pro tuhle situaci a +1 k D za kopí). Padá 6/7 (0/0).
Marky těží ze své předchozí reakce a pálí obě svá VV - špatná rovnováha a jak sme blízko u sebe vede k tomu, že si ten meč jen srazim někam jinam. Výsledek se mění na 10/7. Marky točí Fate spirálu smrti a konvertuje 1 posun zásahu na SwS - využívá svůj mečák a místo boostu mě nutí přijmout následek: beru si Drobnej (*Seknutí přes stehno) a Marky na něj získává 1VV.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: 1
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
3S: Přijde mi to krajně nepříjemné a rozhodnu se hrát menší bojovej manévr - jak přepadávám dozadu, tak dobrovolně kontrolovaně spadnu, využiju nižší pozice a seknu Markyho přes nohy, abych ho donutil ustoupit, a převalim se zpátky na nohy. Hraju O proti aspektu *Blízko u sebe. Vzhledem k situaci Marky brání aspekt přes D (nejen přes AO) pomocí Atletiky (přeskakuje kopí a drží se co nejblíž). Padá 6/2 (+2/-1) - získal bych odstup a boost, což se Markymu nelíbí - radši pálí své 1VV na následek a říká, že jak se snažim postavit tak se mi podlamuje zraněná noha. Výsledek je tedy 6/4 a aspekt *Blízko u sebe je zrušen.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
Popravdě si nejsem jistej výhodností... je ale pravda, že já bych v další akci měl volné ruce a boost, zatímco Marky teď nemůže útočit dokud se znovu nepřiblíží - což závisí na tom, co hodí v dalším svém tahu. Tohle byla asi defenzivnější varianta, nechat mi SwS by byl víc gamble.
Nastává ujasňování ohledně přetrvávání aspektů. Fikčně "kvůli zraněné noze" na mě v pohodě zůstává *Špatná rovnováha, i když na ní nikdo nemá žádná VV. Aspekt *Přečtená pozice bych osobně klidně zahodil - VV na něj už nejsou a situace se dost změnila. Marky má ale rád systémovou preskriptivnost a je radši když věci nemizí "jen tak" - aspekt prostě přejmenováváme na *Chápu, jak bojuješ a necháváme ho ve hře
4.
4M: Marky se pokouší přiblížit jako minule a pak náhle cuknout stranou. Hraje O Klamáním (vzal si ho jako jeden z nudných +1 skillů) proti *Chápu, jak bojuje, já to bráním Pozorností. Padá 1/5 (0/+3) a získávám boost.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 2, B: 1, VV: -
V reálné hře bych tohle interpretoval jako získání 1VV na onen aspekt, ale tady si řek že v klidu zůstaneme slepě věrni liteře RAW
Markyho defenzivní logika z předchozí akce kdy vyměnil 1VV abych nezískal boost se v podstatě vyplácí. Ono mít to na VV/B 2/1 nebo 1/0 se může zdát stejné, ale dlouhodobě moc neni - další boosty nebo nutnost je platit můžou tu první situaci rychle převést do extrémnější výhody.
4S: ...chci udělat malé přímé srovnání mezi Fate a předchozím DrDII testem co do řešení obdobné situace... takže začínám tím, že začnu Markymu otravně dorážet na hlavu a nutím ho zvednout štít a krýt si s ním horní část těla. Hraju CA Bojem (*Zaměstnaný útoky na hlavu). Marky hraje D Bojem - chce to pobrat štítem tak dobře, aby "vlastně k obraně nepotřeboval meč". Padá 6/3 (+2/-2), mám SwS a získávám 2VV.
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 2, B: 1, VV: 2
Note: Marky si opět zapoměl započítat štít a hlásil D jen "2", já si toho zas nevšim - naštěstí to opět nehrálo roli - padnout to o 1 jinak v jednom z těch případů, tak se nám to hnusně rozsypalo :/
5.
5M: Marky vyhodnocuje (správně), že tohle je už příliš o tlamu a rozhodne se "odhopkat pryč". Hraje O Atletikou proti *Zaměstnán útoky na hlavu, já to přes Boj bránim tím že útočím tak intenzivně, aby neměl čas udělat v klidu pořádně dlouhej krok. Padá 5/6 (0/+2).
M - FS: 1234, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 2, B: 1, VV: 2
5S: ...a tady dělám malou suboptimální volbu já abych demonstroval nějakou pointu(1). Rozhoduju se že jak Markyho zaměstnávám kopím, tak na něj náhle zákeřně vrhnu dýku. Útočím Atletikou proti jeho Pozornosti(2). Protože je Marky *Zaměstnaný útoky na hlavu, tak si proti tomuto útoku logicky nepočítá štít(3). Padá 3/2 (0/0). Pálím 1VV a Boost a perfektním timingem to měním na 7/2. To je 5 posunů, nicméně Marky má Zbroj:2 (na vrh dýkou mi trik proti zbroji neplatí), což z toho dělá 3 posuny. Využívám možnost SwS a vzdávám se 1 posunu za boost, Marky pálí FS3 (note4 a já získávám boost.(5)
M - FS: 12-4, N:2/4/6, FP: 2, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 2, B: 1, VV: 1
note1: pro ty co to zajímá nebo co si pamatují zápis z dřívějšího testu DrDII jde o obdobu situace kdy sem tam Markymu cíleně odrazil štít bokem a pak sem zaútočil
note2: Kolem toho jestli se Marky brání Pozorností byla nějaká diskuse - není moc zajímavá, chtěl sem tam něco ukázat přímo Markymu v návaznosti na předchozí hru, point je že prostě akce s určitým popisem může vést k vynucení obrany suboptimální dovedností
note3: Štít by beztak nedával +1 k D, protože dává +1D jen k obraně Bojem - opět irelevantní, chtěl sem tu demonstrovat spíš obecnej point Fate než konkrétně tenhle zbraňovej subsystém.
note4: Marky si tu měl pálit FS 2. Toho si nevšímejte, debilně sme to spočítali - ono se to za chvilku naštěstí srovná
note4: Ano, technicky sem mohl popsat nějakou jinou fintu kopím a těžit z jeho výhod, protože mi na hodu moc nezáleželo - počítal sem s tím že použiju ty VV a B. Ale fuck it, takhle to bylo nějak zajímavější a snáz se mi na tom demonstrovaly nějaké pointy.
6.
6M: Marky si chce taky zkusit udělat zrcadlo dřívější situace z DrDII testu a rozhodne se mi to kopí srazit dolů, přidupnout a udeřit do něj štítem. Po menší diskusi ohledně výsledku se shodujeme na CA Bojem pro *Naštípnuté ratiště (což je aspekt, který by pak případně šlo dál exploitnout a kopí skutečně zlomit - ať už vynucením nebo další akcí...) Já se rozhodnu prostě jít do podřepu, s kopím uhnout do strany a pak ho naplocho vyrvat z pod Markyho nohy (obrana Bojem). Marky má na CA trik +2, padá 7/4 (+1/0) (note1).
Mě se to krajně nelíbí a pálim 1VV a 1B, abych z toho udělal 7/8. Marky zkouší mojí trpělivost a odhodlání a pálí FP (note2) za 9/8 s tím, jestli pudu do rizika s tím, že budu mít 1FP na ruce víc - mě se nechce a dál to táhnu na 9/10 (3).
M - FS: 12-4, N:2/4/6, FP: 1, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: -
note1: ...a série matematických failů v jednu ráno pokračuje - tentokrát sem si já zapoměl přičíst +1 k obraně za kopí. Teoreticky sem tak mohl ušetřit jedno volné vyvolání, kdybych byl ochotný Markymu věnovat boost. Tvařme se, že bych to neudělal (nejspíš bych to fakt neudělal). Marky by nejspíš nepálil 1FP - já pak taky ne. Tvařme se, že by se jinde spálily taky proti sobě...
note2: ve skutečnosti tady Marky IMO volí systémově nevýhodnou taktiku, protože mi de na ruku myslim víc, než si uvědomil - já mám následek a tudíž se mi nechce pálit FP, abych jich neměl míň, než Marky (hrozilo by mi vynucení které bych neměl čím odmítnout)
note3: Tady mě naprosto zoufale bolelo to omezené popisování které je s tím text-chat hraním spojené. Propálili sme tu zdroje za +8, já tu vystřílel +6 a Marky +2 a vytáhli sme výsledky na nechutný hodnoty 9/10. V reálné hře bych z tohodle udělal popisama nějakej awesome moment, na kterém by bylo vidět, jak sou obě ty postavy hustý - každý to spálení by přinášelo nějakej popis menšího manévru atp. které by se postupně vrstvily a stupňovaly. Bohužel v tom chatu se tohle vytratilo do čistě metagame mezihry (což by tak fungovat fakt nemělo)
6S: S tím, jak se mi podařilo kopí vytáhnout jím rovnou zase seknu Markymu po nohách. A Bojem. Marky kryje štítem, D Bojem. Padá 5/7 (+1/+2).
note1: a dál se vezeme na blbejch výpočtech - naštěstí kostky dál padají tak, že nám to je odpuštěno. (Markymu sme zase nezapočítali +1 za štít).
note2: výsledkem je, že se druhý hod "nic nestalo". Co se v minulém hodu ve skutečnosti "nestalo" je to, že mi nezbylo 1VV a 1B, kterými bych teď Markyho probil, přičet bych si +1 za kopí a nevrazil sem mu další FS 3 zásah.
7.
7M: Marky se rozhodne přestat blbnout a znovu se na mě dostat - štítem odráží kopí a přiskakuje, hraje CA Bojem "Tělo na tělo". Já se ho snažim odrazit útokem na nohy, D Bojem. Padá krásných 7/2 (+1/-3) opět sme počítali 7/1, protože kopí a jedna ráno... naštěstí opět beze změny. Říkám, že si Marky má svoje 2VV sežrat, Marky prej "ňam ňam".
M - FS: 12-4, N:2/4/6, FP: 1, B: -, VV: 2
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: -
7S: Rozhodnu se udělat takovej zajímavej manévr a získat vlastní VV na aspekt přiblížení - hraju CA Bojem proti existujícímu aspektu s tím, že si zas stahuju kopí na tělo jak tyč a (...i protože stále *Chápu, jak Marky bojuje...) místo abych tu bitku nablízko odmítal se jí přizpůsobuju a snažim obrátit ve svůj prospěch. Marky mi v tom brání Bojem. Padá 6/5 (0/0). Marky pálí jedno své VV a obrací to na 6/7.
M - FS: 12-4, N:2/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: -
O co mi tu šlo: hrát proti tomu aspektu O by mi nic moc nepřineslo když na něm Marky má 2VV - chtěl sem tu situaci vyrovnat aniž bych tvořil novej aspekt - to by mi umožnilo mít jistotu že nejspíš ta VV budu schopný případně uplatnit vždycky proti těm Markyho. A taky sem chtěl záměrně vytvořit situaci kdy získáváme oba VV na tentýž aspekt - mimo jiné protože o tom byla řeč při nějakém dřívějším ujasňování
8.
8M: Marky bodá mečem do břicha. Já se schovávám na druhou stranu o zem opřeného ratiště. 6/9 (0/+2). Marky mi nechává boost.
M - FS: 12-4, N:2/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: 1, VV: -
8S: Podkopávám nohou ratiště abych kopí prudce položil a bodnu s ním Markymu do obličeje, D Atletikou (note1). Padá 3/2 (-1/-1). Rovnou pálim boost a dělám z toho 5/2 (zásah za 3+1 za kopí, za 4, SwS). Marky pálí VV a proškrtává si FS 2
M - FS: 1--4, N:2/4/6, FP: 1, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: -
note1: Marky se tu brání Atletikou a tedy bez výhod spojených se zbraní (ty se vztahují jen na obranu Bojem). Technicky vzato ho k tomu nic nenutí - ve Fate je tohle vpohodě pokrytelné Bojem, což by Markymu přineslo další +1 z dovednosti a fakt, že případná remíza by přinesla boost jemu. Marky tu Fate vede víc v DrDII duchu kdy je popis v mnohem restriktivnějším vztahu k použité dovednosti. Teď už si nejsem jistý, jestli sem si toho při hře všiml a jen sem to z nějakého důvodu nechal být nebo jestli mě to v tu chvíli minulo.
note2: všimněte si, že kdyby si Marky předtím proškrtl FS 2 místo FS 3, jak měl, tak tady by se to "zarovnalo"
9.
9M: Marky se do mě navalí a zkusí mě srazit (CA Bojem). Já řeknu že jak mám to kopí nad jeho ramenem, tak zkusím ukročit a tím kopím ho "vytlačit" okolo sebe. Padá 3/7 (-3/+1). Marky pálí FP za reroll. Mění to na 4/7 (-2/...). Dostávám boost.
M - FS: 1--4, N:2/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: 1, VV: -
Co by se stalo, kdyby se Marky předtím bránil Bojem a tedy padla remíza? Boost by šel na jeho stranu, já bych mohl upravit svým Boostem, Marky by nejspíš srovnal svým 1VV (já bych neměl nic, Marky by měl 1B) nebo bysme to tak nechali (já bych měl 1B, Marky by měl 1VV a 1B). Co by se dělo teď:
- 1) Marky by mohl získat +2 a vytvořit situaci bez efektu. Nebo by v druhém případě mohl spálit +4 a jakoby si přihrát boost, ale já bych spálil svůj a bylo by to opět bez efektu. Marky by ztratil svoje zdroje navíc.
- 2) ...tedy by spíš stejně šel pro reroll. Ušetřil by 1FP. Mohl by ztratit své VV a zabránit mi získat boost.
9S: Nechávám Markyho proběhnout okolo sebe a rovnou mu kopím podrazim nohy. CA Bojem, Marky to zkouší krýt štítem, D Bojem. Padá 7/2 (+1/-3). Získávám 2VV na aspekt *Sražený.
M - FS: 1--4, N:2/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: 1, VV: 2
V pokračování hypotetické alternativy - Marky by tady nejspíš mohl rerollnout a donutil by mě získat 1VV namísto 2VV. Domýšlet co by se dělo dál už by bylo asi dost těžký, protože bysme hlásili dost jiné akce... tolik k tomu co udělá butterfly effect +-1 ve výsledku jednoho hodu
10.
10M: Marky mi zkouší podkopnout nohy a srazit mě na zem k němu. Já to blokuju. CA/D obojí Bojem. Padá 6/6 (0/-1). Pálím 1VV ze *Sražení a měním to na 6/8.
M - FS: 1--4, N:2/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: 1, VV: 1
10S: Jak se tak Marky válí pode mnou, tak do něj prostě bodám. A Bojem, Marky kryje štítem D Bojem. Padá 2/6 (-2/+1). Marky dostává Boost a tlačí mě nablízko úderama štítu.
M - FS: 1--4, N:2/4/6, FP: 0, B: 1, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: 1, VV: 1
11.
11M: Marky útočí mečem, já to parýruju... padá 6/8 (0/+1).
M - FS: 1--4, N:2/4/6, FP: 0, B: 1, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: 1, VV: 1
11S: Já dál bodám, padá 4/2 (0/-3). Marky pálí boost, já taky (6/4). Marky ale už nemá 2 a 3 FS - rozhoduje se, jestli si škrtnout FS 4 (a otevřít mi Následky) nebo jestli si vzít Drobnej následek (dát mi 1VV, ale uchránit si zbytek stress bufferu). Rozhoduje se vzít si následek *Vyhozené rameno a dát mi 1VV
M - FS: 1--4, N:-/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1+1
Tady Marky dělá přesně to, co nechci - jak je vidět ze skutečnosti, že kdybych chtěl způsobit Následek, tak sem spálil to 1VV které mám a prostě bych se na něj přes ten stres probil)
12.
12M: Marky se i přes bolest vyšvihává na nohy, O Atletikou proti *Sražený. Já mu dávám AO. Padá 7/4 (+2/0). Já pálim 1VV co mi na to Sražení zbývá (protože bych ho beztak ztratil s odstraněním aspektu), což je 7/6 - aspekt mizí.
M - FS: 1--4, N:-/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1
12S: Jak se Marky vyšvihne, okamžitě ho plnou silou praštim tupou částí ratiště do hrudi, abych mu vyrazil dech. CA Bojem, Marky uhybá, D Bojem. Padá 6/4 (0/-1). Marky má *Vyražený dech a já další 1VV.
M - FS: 1--4, N:-/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1+1
13.
13M: Marky se rozhodne *Vyražený dech překonat Kondicí. To je docela zajímavej manévr a mě moc nenapadá, jak mu v tom bránit - Marky tedy hází proti 2. Padne mu 3 (0), já spálim 1VV na daný aspekt abych to zved na 4 - aspekt zůstává, ale já nemám 1VV (...aspekt aspoň brání tomu, aby Marky nějak moc řval nebo zas začal otravně bzučet).
M - FS: 1--4, N:-/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1
13S: Bodnu si. Marky to kreje. Padá 4/2 (0/-3). Rovnou pálim 1VV na Markyho následek vyhozeného ramene a měním na 6/2, což spolu s +1 za kopí dělá 5 posunů. Tentokrát se vzdávám možnosti měnit to na boost a nechávám to projít až do následků. Marky si bere *Probodený jako Mírný následek (k čemuž odlikviduje FS 1) a já získávám 1VV.
M - FS: ---4, N:-/-/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1
14.
14M: Marky hraje CA Provokací pro aspekt *Myslí si, že má vyhráno. Já se bránim Pozorností. Padá 4/3 (+2/+1).
M - FS: ---4, N:-/-/6, FP: 0, B: -, VV: 1
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 1, B: -, VV: 1
14S: Markyho záměr je přimět mě udělat něco zbrklého, tak prostě popíšu, jak ho zkusim jen tak dorazit další dýkou, kterou mu zarvu do krku. Marky se i přes bolst v rameni pokouší narvat do cesty meč. Padá 2/3 (-2/-2). Pálim 1FP za reroll a padá mi 4, tzn 4/3 (0/...). Pálim k tomu další 1VV na 6/3. Marky pálí svůj FS 4.
M - FS: ----, N:-/-/6, FP: 0, B: -, VV: -
S - FS: 1234, N:-/4/6, FP: 0, B: -, VV: -
15.
15M: Marky si ještě bodne mečem takhle hezky nablízko. Na závěr mu padá nádherných 9/6 (+3/0) a protože to je SwS, tak mě nutí i přes zbroj přijmout následek (Mírnej) a získá na něj 1VV.
M - FS: ----, N:-/-/6, FP: 0, B: -, VV: 1
S - FS: 1234, N:-/-/6, FP: 0, B: -, VV: -
...tady jsme to ukončili, protože nám přišlo, že víc už toho z Fate neuvidíme a jak to skončí se začalo zdát být poměrně zřejmé stačily by mi 2 zásahy za 1 posun, Marky potřeboval 2 zásahy za 3 posuny... sice měl 1VV navíc, ale já bych v další akci opět zkusil zvýšit vzdálenost - buď bych uspěl a Marky by ji musel opět prolamovat... nebo by svoje 1VV ztratil.