-
Tak, jako jsou Drowové služebníky Lolth, tak jsou i Ailfové vyvolenými Milila, boha světla. Jsou to ti, kterým se zjevil a přimněl je, aby rozsévali http://www.d20.cz/clanky/pravidla/ailf-jako-podrasa-pro-elfa.html
-
Netvoři jako extrém ras
Sérii o Hraní ve fantasy jsem začal představením trochu odlišné koncepce nelidských ras a specifickým popisem lidí, elfů a http://www.d20.cz/clanky/svety/hrani-ve-fantasy-netvori-a-draci.html
-
Volův průvodce netvory
AUTOŘI: Mike Maerls, Jeremy Crawford, Adam Lee, Kim Mohan, Christopher Perkins, Sean K. Reynolds, Matt Sernett, Chris http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-voluv-pruvodce-netvory.html
-
DISCLAIMER: Následující text je částečně spekulativní - je založen na mých osobních dojmech z prezentací autorů WoD, které ale nebyly vždy zcela jednoznačné http://www.d20.cz/clanky/produkty/prichazi-nove-wod-ceho-se-mame-bat.html
-
Pardubice už dávno nejsou jenom centrem hokeje, perníku a koní. V tomhle městě se totiž už několik let pořádá také velký festival nepočítačových her GameCon. http://www.d20.cz/clanky/kultura/gamecon-2018---tva-vstupenka-na-divoky-zapad.html
-
Neklidný Tauril (?? *)
Napsala Martina "Sparkle" Magdová
Dále se na textech podíleli Vojtěch Přibyl, Julius Karajos, Jan Filip, Michaela Merglová http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-neklidny-tauril.html
-
Dostal jsem žádost, abych přeložil videa o Xanatharovi, protože ne všichni zájemci zvládají angličtinu. Na následujících stránkách naleznete překlady http://www.d20.cz/clanky/produkty/xanatharuv-pruvodce-vsim-videa.html
-
Úctyhodné Dungeons & Dragons, dědeček moderních her na hrdiny, je nyní v 5. edici. A vydavatel Wizards of the Coast říká, že příručky jdou na dračku. http://www.d20.cz/clanky/produkty/5155.html
-
Ačkoliv se jedná o první ročník akce, o zajímavé aktivity není nouze. V první řadě zmiňme celosvětově první turnaj v nejočekávanější hře roku 2016 – Scythe. http://www.d20.cz/clanky/kultura/5142.html
-
Vážení čtenáři Kostky,
už nějakou dobu to bylo v plánu jako součást další verze Kostky, ale protože věci nejdou tak rychle, jak bychom si přáli, http://www.d20.cz/clanky/stripky/5125.html
-
Překlad vložen do originální grafiky zde.
Ravenloft v novém provedení
Zabočili jsme za roh a tam byl upír.
Zaúpěl jsem a obrátil http://www.d20.cz/clanky/svety/5104.html
-
Romans je jihofrancouzské město v Dauphiné, ležící na řece Isére, přítoku Rhôny. Není v podstatě ničím zajímavé, vyjma dvou skutečností: v letech 1579-1580 http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-13-exkurz-romans.html
-
Překlady pravidel a dobrodružství
DnD 5e SRD (= online textová HTML pravidla v češtině)
Triáda základních příruček (Hráče, PJ, Bestiář)
Virtuální http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5078.html
-
Město, to je především hromada lidí žijících nebo se alespoň mačkajících na jednom místě, chudých i bohatých, mluvících jazykem srozumitelným i cizím http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-2-obyvatele.html
-
Člověk českého středověku; Nodl, Martin a Šmahel, František (editoři)
Kompilace o různých „typech“ českého středověkého člověka od řady známých http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-11-literatura.html
-
Když se řekne město, tak si všichni něco představíme. Problémem je, když má dojít na přesnější vymezení, co to je „město“, zvlášť když má odpovídat realitě. http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-1-co-je-to-mesto.html
-
Počtení a pokoukání to sice bývá hezké a užitečné, ale… části konzumentů po jisté době začne něco chybět. A to dokonce i tam, kde by chybět nemělo (Cityscape, http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta.html
-
Vítejte kdysi dávno v jedné předaleké Galaxii!
Vítejte ve světě Star Wars. Ve světě epických, heroických, osobních příběhů. Ve světě, kde hlavní postavy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/jak-hrat-spravne-star-wars.html
-
Auril
Alias: Mrazivá panna, Ledosvit, Studená bohyně, Paní mrazivého polibku, Saukuruk (mezi lidmi Velkého ledovce), Královna vzduchu http://www.d20.cz/clanky/svety/bohove-zurivosti-fearunu-ii-auril-a-amberlie.html
-
Před pár dny jsem dostal PM s dotazem ohledně toho, co by měl ten slavný social contract obsahovat a jak k jeho domluvě přistoupit. A s překvapením jsem http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/vase-dohoda-o-hre.html
-
V letošním roce nás Green Ronin chystá oblažit novou, kompletní edicí Dragon Age RPG. K dispozici už je PDF verze, ale vzhledem k ceně je pro mě nezajímavá http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5057.html
-
Fascinace hororem a tento článek
Smyšlené hrůzostrašné příběhy si vytváříme, aby nám pomohly zdolávat ty skutečné.
― Stephen King
Fascinace http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor-v-rpg-i-podstata-hororu.html
-
Základ hororu
Plynutí hororu
Na konci minulého článku jsem uvedl základní hrubou osnovu hororu sestávající se z pěti postupných fází - klidného http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor-v-rpg-ii-vedeni-hororu.html
-
Přehled geografie
Země Thayanů je opřadena mnoha mýty a legendami a jen málokdo spatřil celou zemia přežil, aby mohl vyprávět. Samotní Thayané http://www.d20.cz/clanky/svety/5021.html
-
Ekonomika Thaye
Než začali Thayané obchodovat s magickými předměty, jejich ekonomika stála na zemědělské výrobě díky desetitisícům otroků přivlečených http://www.d20.cz/clanky/svety/5017.html
-
Lidé Thaye
Ve většině zemí okolo Vnitřního moře se lidé nejvíce podobají mužům a ženám Tethyru a Amnu. Avšak rasové složení Thaye je zcela http://www.d20.cz/clanky/svety/5014.html
-
Impiltur
Země vznikla před více než 300 lety, kdy se spojily městské státy Lyrabaru, Hlamachu, Dilpuru a Saršelu pod vlajkou válečného kapitána http://www.d20.cz/clanky/svety/5013.html
-
Historie Thaye
Východ je zahalen tajemstvím pro všechny, kteří žijí na záp http://www.d20.cz/clanky/svety/5012.html
-
Úvod
Pár ujasnění na začátek: v tomto článku naleznete postup, jak vzít vaši hru v DrDII a přenést ji do Fate. Cílem je, abyste ze své hry zachovali http://www.d20.cz/clanky/pravidla/drdii-fate-preneseni-drdii-hry-do-fate.html
-
Zlatý pavilon je skutečný. Nebyl postaven. Nebyl přivezen. Prostě existuje.
Nedochoval se žádný záznam o jeho stavbě, nemá majitele a nikdo jen http://www.d20.cz/clanky/svety/zlaty-pavilon.html
-
Dobrodružství v podzemí mají mezi hráči občas špatnou pověst, zejména pak mezi těmi, kteří hrají dlouhou dobu. Někteří lidé tvrdí, že jsou nudná – jen http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4964.html
-
Jak jste si mohli všimnout, minulý týden jsme přišli se vzrušujícím oznámením o nadcházející příběhové linii zvané Tyranie draků, a po dvou letech práce, http://www.d20.cz/clanky/produkty/4972.html
-
V playtestu D&D Next jsme představili myšlenku sladění s kouzelnými předměty. Sladění je velkým přínosem pro Dějmistry a vyváženost hry, neboť omezuje http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4968.html
-
Mimo volby rasy a povolání D&D Next používá systém minulostí, aby vám pomohlo oživit vaši postavu. V předchozích edicích hra přistupovala k „literárnější http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4965.html
-
Fantasy romány a filmy často končí rozsáhlými boji, kdy se dvě armády představující síly dobra a zla střetnou v bitvě, která rozhodne o osudu světa. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4960.html
-
Když dojde na design dobrodružství, mechanismy hry na hrdiny slouží ke dvěma účelům. DM určitě musí mechanismům rozumět, aby připravil dobrodružství http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4957.html
-
Skromný bojovník vystupuje jako jedno z nejjednodušších povolání ve hře Dungeons & Dragons, ale zároveň je trvale nejpopulárnějším hráčským povoláním http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4952.html
-
Hledal jsem kde se dalo a :
V rámci d20.cz jsem na této adrese našel hru Howkeyho Gambit :
http://www.d20.cz/clanky/pravidla/3530.html
A http://www.d20.cz/clanky/stripky/4950.html
-
Tento týden se podíváme na změnu v tvorbě postavy, kterou bylo relativně snadné provést, ale má skutečný dopad na to, jak hráči – obzvlášť noví hráči http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4947.html
-
V posledních týdnech jsme probírali povolání postav v D&D Next. Tento týden se chci znovu podívat na nestvůry ve hře a informovat vás, jak je nově http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4946.html
-
V uplynulých několika týdnech jsem se dotkl designerského procesu pro čaroděje a černokněžníka. Tento týden se podíváme na barda.
Bard byl vždy http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4943.html
-
Minulý týden jsme uvolnili informace o čaroději. Tento týden si povíme o černokněžníkovi (warlock) v D&D Next.
Stejně jako u čaroděje, počáteční http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4940.html
-
Teoretikové považovali město za směs aristotelského politického systému aristokracie a demokracie, a na tomto „směsném“ charakteru se shodli všichni http://www.d20.cz/clanky/kultura/mestska-sprava.html
-
V srpnu 2012 jsme předvedli verzi čaroděje (sorcerer), která představovala velmi odlišný pohled na toto povolání. Tato konstrukce čaroděje přeměnila http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4938.html
-
Podnebí? Když opravdu nevíte jak začít, jinak samozřejmě vezměte místo, kde hrajete. (Kdo tu žije na Zemi - co tu jde najít bez nějkého ladu a skladu)
1 http://www.d20.cz/clanky/svety/4934.html
-
Obsah
Pro snazší orientaci první (tato) strana obsahuje úvodní stručné shrnutí postupů, které jsou podrobně rozepsány na straně druhé. že by toho http://www.d20.cz/clanky/pravidla/narativni-hrani-s-tarotem-engel.html
-
Úvod k plánování v RPG
Zábava, nebo problém?
Úvod k mechanikám
Je to takové ošemetné téma - někdo plánuje rád, nejlépe dlouze a detailně. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/planovani-a-taktika.html
-
My sme goblini!
My lížem žáby! My loupíme!
My dlouhány hubíme!
Pálíme je od pat k hlavě,
my je bolíme a pak zmrtvýme!
Velký http://www.d20.cz/clanky/pravidla/my-sme-goblini.html
-
Drive Thru RPG (.com)
Drive Thru RPG (Google+)
Info post od Drive Thru RPG (Google+) http://www.d20.cz/clanky/stripky/ww-zdarma-kazdy-den.html
-
Dva druhy příběhů
Tento článek se zrodil, když jsem se bavil s jednou kamarádkou o jedné staré Star Wars hře. Stěžovala si, že jí ta hra a její postava http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/background-vs-archetyp-charaktery-postav.html
-
Diskuzní Fóra
Dragonsfoot
http://www.dragonsfoot.org/
Aneb vítejte "v domově první edice Dungeons&Dragons!" Ale nebojte se, ve skutečnosti http://www.d20.cz/clanky/stripky/kam-chodim-co-ctu.html
-
Tento týden členové týmu R&D míří do Indianapolis v Indianě, aby se zúčastnili GenConu, největšího veletrhu s deskovými hrami v Severní Americe. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4916.html
-
Velká novinka tohoto týdne: Tuto středu, 20. března, vyjde nový testovací balík. Takže, co se dá očekávat v tomto novém balíku? Pojďme se na to podívat. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4902.html
-
Po dokončení překladu Fate Core mi bylo autorem hry velmi vtipně sděleno, že celá cz scéna žije tři roky v omylu - nejedná se o třetí, ale o čtvrtou edici http://www.d20.cz/clanky/produkty/fate-3e-core-preview.html
-
Postava
Zápisy a popisy
Jackson Kendell Norrman - stručný Jackův popis
Deník Jacka Norrmana I - zápisy z první kroniky
Deník Jacka Norrmana II - http://www.d20.cz/skupina/106/clanky/htv-jack-lighthouse-investigation.html
-
Jak jsem už zmínil několikrát během posledních týdnů, jsme připraveni vydat v pozdních hodinách dnešního dne testovací balík pro 1. až 10. úroveň. Takže, http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4869.html
-
Odrazový můstek: Násilnější z povstání Arabského jara nás nutí zvažovat morální argument jak pro tak proti vojenské intervenci založené na humanitárních http://www.d20.cz/clanky/svety/4868.html
-
3D
http://minipapermodels.blogspot.cz (fantasy)
Opravdu povedené figurky jen trochu pracnější na vyrobení.
2D
http://www.zioprudenzio.it/fok-sold2d.html (rytíři)
Opravdu http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/papirove-figurky.html
-
Koukám, že to vzniklo přes Kickstarter
http://www.kickstarter.com/projects/jeffdee/cavemaster-rpg
a finální produkt je už třeba na DriveThru http://www.d20.cz/clanky/produkty/4848.html
-
Minioni
Benedikt Schult:
popis: mladej (22-23) týpek, po high school nasazenej v Iráku k support jednotkám, kde byl totálně vyvalenej ze všeho. Administrativním http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-npc.html
-
Základ 3WoD, nicméně:
downgrade - likvidace globálních konspirací a jejich střetů
frakce zachovány jak byly, ale ve hře budou mít spíše minimální http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-setting.html
-
Základ pravidel: 4STs (4WoD)
machaniky
dotové dotace
merity (staré merity budou konvertované do nových mechanik)
morality mechanicky neřešíme, http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-pravidla.html
-
V každé edici, když dojde řeč na hraní na vysokých úrovních, tak vždy někdo prohlásí, že se hra po 12. úrovni hroutí. (Někteří to říkají o 10., někteří http://www.d20.cz/clanky/produkty/4818.html
-
V minulých týdnech jsem psal, proč se chceme pokusit sjednotit edice a jak to hodláme udělat. Tady je několik úvah o tomto procesu, které taky stojí http://www.d20.cz/clanky/produkty/4817.html
-
Minulý týden jsem mluvil o tom, proč máme zájem o sjednocení edic a jak se díváme na tóny a herní styly těchto edic, abychom zachytili, o co máme v http://www.d20.cz/clanky/produkty/4813.html
-
Někteří Vypravěči se bojí selhání – ne tolik svého, jako selhání svých hráčů. Pro nepříliš sebevědomého Vypravěče je myšlenka, že by hráči mohli zažít http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/chutne-plody-sehlani.html
-
Neexistuje jeden správný způsob jak konstruovat scénář mysteriózního příběhu. V tomto duchu i série produktů GUMSHOE nabízí různé struktury. Ty se buď http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4774.html
-
Nezvaný host
„Á, vidím, že dorazil nezvaný host, přesně jak jsem očekávala. Ano, vím, že sis užíval můj tanec dnešního večera. Nejsi první giorgio, http://www.d20.cz/clanky/svety/kas-a-vecna.html
-
PONDĚLNÍ NOC. Dobrodruzi jsou na 22. úrovni a právě putují jako posádka na lodi směřující západně přes Dračí moře.
http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4784.html
-
Když si vytváříte postavu, bezpochyby strávíte spoustu času herními elementy, jako jsou rasa, povolání, odbornosti a schopnosti. Pravděpodobně zvažujete http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4771.html
-
Jsem Monte Cook, herní vývojář, který pracuje se hrou na hrdiny Dungeons & Dragons. Vítejte v Legendách a znalostech, článku, ve kterém vám přednáším http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4782.html
-
V mé nové roli u Wizards of the Coast je mou povinností podívat se na hru jako celek, ne jen na nejnovější příručky. Mou prací není rýpat se v této http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4780.html
-
Existuje místo, kde slunce nikdy nevychází a měsíc nikdy nezapadá, kde stromy jsou navždy pokryty ledem. Na severu se k obloze tyčí mohutný ledovec. http://www.d20.cz/clanky/svety/princ-mrazu.html
-
D&D zahrnuje mnoho témat. Má práce na hře pak může vypadat téměř schizofrenně, jak skáču z jednoho tématu na druhé. Musíte to se mnou vydržet. Nedokážu http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4775.html
-
Napříč Světem, často nepříjemně blízko izolovaných městeček bojujících o přežití, se rozkládají hájky, které jakoby ignorovaly změny ročních dob. Listy http://www.d20.cz/clanky/svety/4765.html
-
Například já vedu každý týden sezení v obědové pauze a s méně jako hodinou času na hru se většina bojů natáhne přes dvě sezení. Taková situace představuje http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rychlost-souboje.html
-
V diskuzi k DrD2 se jako vinná réva táhne napříč tématem, zda je DrD2 hrou pro začátečníky. Samozřejmě v návaznosti na to se rozproudila offtopicová http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4760.html
-
Každá schopnost má svůj popisek, pár řádek atmosférického textu hned pod jménem schopnosti, které popisují, jak se ta projevuje v akci. To, že http://www.d20.cz/clanky/pravidla/schopnosti-s-jinou-prichuti.html
-
Úvod
Máme tu další článek o Mesoamerice. Tento článek měl původně být jen jedno z rozšíření k článku Válka a válečníci, ale jak se to stává, po http://www.d20.cz/clanky/kultura/Mesoweapons.html
-
Hráči počítačových her, z poslední doby jmenujme World of Warcraft, či Dragon Age: Origin jsou doma. Achievementy – česky „Dosažené cíle“ – jsou jakési http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/achievement-featy.html
-
Úvodní poznámky k tomuto článku
Číslování jednotlivých bodů je určeno ke snazšímu odkazování k nim, nijak nevyjadřuje podstatnost daného bodu ani není http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/souhrn-zakladnich-tipu-vypraveci.html
-
Nicméně ne každý zlosyn, kterého hrdinové překonají, si zaslouží smrt. Někteří - ti nejbídnější - zaslouží něco horšího. Jindy se hrdinové rozhodnou http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zivot-v-porazce.html
-
Batman: "Tak proč mne chceš zabít?"
Joker: "HAhaHAhaHA! Já tě nechci zabít! Co bych bez tebe dělal? Vrátil bych se k obírání mafiánských šéfů? http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/vytvorte-batmanovi-jokera.html
-
Tento článek je stručným výpisem zajímavých koncepcí států (či jiných mocenských skupin), které by se mohly hodit pro návrh a obohacení fantasy prostředí. http://www.d20.cz/clanky/svety/staty-a-statecky.html
-
Do hry potřebuje zakomponovat stávající moderní výzbroj.
U palných zbraní jsem se rozhodl pro dělení podle užité ráže v kategoriích:
<=9mm http://www.d20.cz/skupina/143/clanky/4700.html
-
Pamatuji si, že když jsem poprvé shlédl film The War Lord s Charltonem Hestonem, byl jsem znechucen zjevným nezájmem scénáristů k věrohodnosti historického http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/hracska-ocekavani.html
-
Představ o tom, jaké možnosti poskytuje magie a jak funguje, je snad neomezeně mnoho. V mnoha fantasy světech a RPG hrách existují síly, které dovolují http://www.d20.cz/clanky/pravidla/magie-s-obetovanim.html
-
V televizním seriálu mohou jednotlivé epizody obsahovat více příběhových linií. Problém řešící příběh A může být uveden, rozvinut a uzavřen během jedné http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/spletani-zapletek.html
-
Blíží se vydání produktů řady Essentials a s nimi i mnoho změn v pravidlech. Rozhodl jsem se přeložit příslušný článek, abyste měli jasnější http://www.d20.cz/clanky/pravidla/4684.html
-
O čem to je
Rozšířil jsem Metaweblog API aby bylo možno tvořit články i z Wordu. Podpoda pro takovou bohulibou činnost je již údajně (nemám otestováno) http://www.d20.cz/clanky/stripky/4676.html
-
Vzestup a pád
Válka je dvojsečná zbraň. Dokáže lidi vybičovat k novým převratným myšlenkám, státy přimět k velkolepým stavbám a projektům, ale může http://www.d20.cz/clanky/kultura/4404.html
-
Co je to takt?
Jedním z nejjemnějších prvků, na něž lze smysluplně členit vyprávění jsou takty. Nabízím vám přehled současných teoretických úvah o tomto http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/pribehove-takty.html
-
Cyklus vzestupů a pádů
V literárním žargonu se struktuře, která vzniká z řetězce překážek, říká struktura vzestupu a pádu. Pří střetnutí s překážkou http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4649.html
-
V pátek jsem dostal nápad na jednorázové uzavřené RPG, tak by mě zajímalo, jestli neřeším něco už napsaného a případně si rád poslechnu připomínky.
Hlavní http://www.d20.cz/clanky/svety/4648.html
-
Úvod
Tvorba príbehu (či už pripraveného vopred alebo vytváraného za jazdy, určeného pre herné sedenie D&D alebo vytváraného v rámci tvorivého http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4540.html
-
Zdrojem bohatství nemusí být jen kovy či drahé kameny. Těžit a obchodovat se dá s mnoha dalšími věcmi, na první pohled obyčejnými, tradičně podceňovanými http://www.d20.cz/clanky/kultura/4561.html
-
Hráčům je většinou jedno, jak se tyto prokleté citadely, hordy fanatických posluhovačů, úchvatné knihovny zakázaného umění, výkladní skříně napěchované http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zapornak-potrebuje-vyplatni-pasku.html
-
Hlavní cílem ne-li přímo cílem všech cílů 4. edice D&D je vnést do bojových sekvencí rovnováhu. Poslední verze této mateřské lodi RPG hledá rovnováhu http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4495.html
-
Historické pozadíHlavním cílem vikingských nájezdů v 9.-10. století byly Britské ostrovy a severozápadní Francie. Zde byl roku 911 donucen západofranský http://www.d20.cz/clanky/kultura/normansti-rytiri.html
-
Je to nádherný, veselý, nervydrásající okamžik. Zlosyni tohle nemají dělat. Mají čelit hrdinům ve vzrušujících duelech, kde se výhoda přelévat z jedné http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/protivnici-motivace.html