Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry:
Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Urban fantasy Western
Systémy:
AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D 5e D20 systém Fate GUMSHOE Jiné RPG Shadowrun Univerzální White Wolf hry
Různé:
Dotazy Inspirace Kontroverze Materiály ke stažení Novinky Polemika Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Světy:
Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Určení:
jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • Hraní ve fantasy: Netvoři a draci

    Netvoři jako extrém ras Sérii o Hraní ve fantasy jsem začal představením trochu odlišné koncepce nelidských ras a specifickým popisem lidí, elfů a http://www.d20.cz/clanky/svety/hrani-ve-fantasy-netvori-a-draci.html
  • [Překlad] Volův průvodce netvory

    Volův průvodce netvory AUTOŘI: Mike Maerls, Jeremy Crawford, Adam Lee, Kim Mohan, Christopher Perkins, Sean K. Reynolds, Matt Sernett, Chris http://www.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-voluv-pruvodce-netvory.html
  • Přichází nové WoD: čeho se máme bát?

    DISCLAIMER: Následující text je částečně spekulativní - je založen na mých osobních dojmech z prezentací autorů WoD, které ale nebyly vždy zcela jednoznačné http://www.d20.cz/clanky/produkty/prichazi-nove-wod-ceho-se-mame-bat.html
  • GameCon 2018 - tvá vstupenka na divoký západ

    Pardubice už dávno nejsou jenom centrem hokeje, perníku a koní. V tomhle městě se totiž už několik let pořádá také velký festival nepočítačových her GameCon. http://www.d20.cz/clanky/kultura/gamecon-2018---tva-vstupenka-na-divoky-zapad.html
  • [Recenze] Neklidný Tauril

    Neklidný Tauril (?? *) Napsala Martina "Sparkle" Magdová Dále se na textech podíleli Vojtěch Přibyl, Julius Karajos, Jan Filip, Michaela Merglová http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-neklidny-tauril.html
  • Xanatharův průvodce vším (videa)

    Dostal jsem žádost, abych přeložil videa o Xanatharovi, protože ne všichni zájemci zvládají angličtinu. Na následujících stránkách naleznete překlady http://www.d20.cz/clanky/produkty/xanatharuv-pruvodce-vsim-videa.html
  • Přichází Volův průvodce nestvůrami

    Úctyhodné Dungeons & Dragons, dědeček moderních her na hrdiny, je nyní v 5. edici. A vydavatel Wizards of the Coast říká, že příručky jdou na dračku. http://www.d20.cz/clanky/produkty/5155.html
  • Žižcon 2016 se blíží!

    Ačkoliv se jedná o první ročník akce, o zajímavé aktivity není nouze. V první řadě zmiňme celosvětově první turnaj v nejočekávanější hře roku 2016 – Scythe. http://www.d20.cz/clanky/kultura/5142.html
  • Měj rád Kostku a zachraň koťátko! (Kostka je na Facebooku)

    Vážení čtenáři Kostky, už nějakou dobu to bylo v plánu jako součást další verze Kostky, ale protože věci nejdou tak rychle, jak bychom si přáli, http://www.d20.cz/clanky/stripky/5125.html
  • Ravenloft v novém provedení

    Překlad vložen do originální grafiky zde.   Ravenloft v novém provedení Zabočili jsme za roh a tam byl upír. Zaúpěl jsem a obrátil http://www.d20.cz/clanky/svety/5104.html
  • Historická města 13 - Exkurz: Romans

    Romans je jihofrancouzské město v Dauphiné, ležící na řece Isére, přítoku Rhôny. Není v podstatě ničím zajímavé, vyjma dvou skutečností: v letech 1579-1580 http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-13-exkurz-romans.html
  • Materiály a odkazy pro pátou edici D&D

    Pomůcky Česky Deník postavy - deník postavy s vyplňovatelnými poli, identický s tím, který naleznete v překladu Pravidel pro hráče na straně http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5078.html
  • Historická města 2 - Obyvatelé

    Město, to je především hromada lidí žijících nebo se alespoň mačkajících na jednom místě, chudých i bohatých, mluvících jazykem srozumitelným i cizím http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-2-obyvatele.html
  • Historická města 11 - Literatura

    Člověk českého středověku; Nodl, Martin a Šmahel, František (editoři) Kompilace o různých „typech“ českého středověkého člověka od řady známých http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-11-literatura.html
  • Historická města 1 - Co je to město

    Když se řekne město, tak si všichni něco představíme. Problémem je, když má dojít na přesnější vymezení, co to je „město“, zvlášť když má odpovídat realitě. http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-1-co-je-to-mesto.html
  • Historická města

    Počtení a pokoukání to sice bývá hezké a užitečné, ale… části konzumentů po jisté době začne něco chybět. A to dokonce i tam, kde by chybět nemělo (Cityscape, http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta.html
  • Jak hrát (správně) Star Wars

    Vítejte kdysi dávno v jedné předaleké Galaxii! Vítejte ve světě Star Wars. Ve světě epických, heroických, osobních příběhů. Ve světě, kde hlavní postavy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/jak-hrat-spravne-star-wars.html
  • Bohové zuřivosti Faerûnu II - Auril a Amberlie

    Auril   Alias: Mrazivá panna, Ledosvit, Studená bohyně, Paní mrazivého polibku, Saukuruk (mezi lidmi Velkého ledovce), Královna vzduchu http://www.d20.cz/clanky/svety/bohove-zurivosti-fearunu-ii-auril-a-amberlie.html
  • Vaše dohoda o hře

    Před pár dny jsem dostal PM s dotazem ohledně toho, co by měl ten slavný social contract obsahovat a jak k jeho domluvě přistoupit. A s překvapením jsem http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/vase-dohoda-o-hre.html
  • Před vydáním Dragon Age Complete Edition

    V letošním roce nás Green Ronin chystá oblažit novou, kompletní edicí Dragon Age RPG. K dispozici už je PDF verze, ale vzhledem k ceně je pro mě nezajímavá http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5057.html
  • Horor v RPG I - podstata hororu

    Fascinace hororem a tento článek Smyšlené hrůzostrašné příběhy si vytváříme, aby nám pomohly zdolávat ty skutečné. ― Stephen King Fascinace http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor-v-rpg-i-podstata-hororu.html
  • Horor v RPG II - vedení hororu

    Základ hororu Plynutí hororu Na konci minulého článku jsem uvedl základní hrubou osnovu hororu sestávající se z pěti postupných fází - klidného http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor-v-rpg-ii-vedeni-hororu.html
  • Rudí mágové z Thaye, část V.

    Přehled geografie Země Thayanů je opřadena mnoha mýty a legendami a jen málokdo spatřil celou zemia přežil, aby mohl vyprávět. Samotní Thayané http://www.d20.cz/clanky/svety/5021.html
  • Rudí mágové z Thaye, část IV.

    Ekonomika Thaye Než začali Thayané obchodovat s magickými předměty, jejich ekonomika stála na zemědělské výrobě díky desetitisícům otroků přivlečených http://www.d20.cz/clanky/svety/5017.html
  • Rudí mágové z Thaye, část III.

    Lidé Thaye Ve většině zemí okolo Vnitřního moře se lidé nejvíce podobají mužům a ženám Tethyru a Amnu. Avšak rasové složení Thaye je zcela http://www.d20.cz/clanky/svety/5014.html
  • Rudí mágové z Thaye, část II.

    Impiltur Země vznikla před více než 300 lety, kdy se spojily městské státy Lyrabaru, Hlamachu, Dilpuru a Saršelu pod vlajkou válečného kapitána http://www.d20.cz/clanky/svety/5013.html
  • Rudí mágové z Thaye, část I.

    Historie Thaye     Východ je zahalen tajemstvím pro všechny, kteří žijí na záp http://www.d20.cz/clanky/svety/5012.html
  • [DrDII] [Fate] Přenesení DrDII hry do Fate

    Úvod Pár ujasnění na začátek: v tomto článku naleznete postup, jak vzít vaši hru v DrDII a přenést ji do Fate. Cílem je, abyste ze své hry zachovali http://www.d20.cz/clanky/pravidla/drdii-fate-preneseni-drdii-hry-do-fate.html
  • Zlatý pavilon

    Zlatý pavilon je skutečný. Nebyl postaven. Nebyl přivezen. Prostě existuje. Nedochoval se žádný záznam o jeho stavbě, nemá majitele a nikdo jen http://www.d20.cz/clanky/svety/zlaty-pavilon.html
  • Dějmistrování: Podzemní dobrodružství I – Určení účelu

    Dobrodružství v podzemí mají mezi hráči občas špatnou pověst, zejména pak mezi těmi, kteří hrají dlouhou dobu. Někteří lidé tvrdí, že jsou nudná – jen http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4964.html
  • Dungeons & Dragons pro začátečníky

    Jak jste si mohli všimnout, minulý týden jsme přišli se vzrušujícím oznámením o nadcházející příběhové linii zvané Tyranie draků, a po dvou letech práce, http://www.d20.cz/clanky/produkty/4972.html
  • Kouzelné předměty a sladění

    V playtestu D&D Next jsme představili myšlenku sladění s kouzelnými předměty. Sladění je velkým přínosem pro Dějmistry a vyváženost hry, neboť omezuje http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4968.html
  • Rysy, vady, pouta a další

    Mimo volby rasy a povolání D&D Next používá systém minulostí, aby vám pomohlo oživit vaši postavu. V předchozích edicích hra přistupovala k „literárnější http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4965.html
  • Umění války

    Fantasy romány a filmy často končí rozsáhlými boji, kdy se dvě armády představující síly dobra a zla střetnou v bitvě, která rozhodne o osudu světa. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4960.html
  • Usnadnění práce Dějmistra

    Když dojde na design dobrodružství, mechanismy hry na hrdiny slouží ke dvěma účelům. DM určitě musí mechanismům rozumět, aby připravil dobrodružství http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4957.html
  • Bojovníkovy manévry

    Skromný bojovník vystupuje jako jedno z nejjednodušších povolání ve hře Dungeons & Dragons, ale zároveň je trvale nejpopulárnějším hráčským povoláním http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4952.html
  • Mini Hry

    Hledal jsem kde se dalo a : V rámci d20.cz jsem na této adrese našel hru Howkeyho Gambit : http://www.d20.cz/clanky/pravidla/3530.html A http://www.d20.cz/clanky/stripky/4950.html
  • Nakupte, co poberete

    Tento týden se podíváme na změnu v tvorbě postavy, kterou bylo relativně snadné provést, ale má skutečný dopad na to, jak hráči – obzvlášť noví hráči http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4947.html
  • Beztak, čí je to příběh?

    V posledních týdnech jsme probírali povolání postav v D&D Next. Tento týden se chci znovu podívat na nestvůry ve hře a informovat vás, jak je nově http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4946.html
  • Bardův příběh

    V uplynulých několika týdnech jsem se dotkl designerského procesu pro čaroděje a černokněžníka. Tento týden se podíváme na barda. Bard byl vždy http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4943.html
  • Aktualizace černokněžníka

    Minulý týden jsme uvolnili informace o čaroději. Tento týden si povíme o černokněžníkovi (warlock) v D&D Next. Stejně jako u čaroděje, počáteční http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4940.html
  • Městská správa

    Teoretikové považovali město za směs aristotelského politického systému aristokracie a demokracie, a na tomto „směsném“ charakteru se shodli všichni http://www.d20.cz/clanky/kultura/mestska-sprava.html
  • Čarodějové v D&D Next

    V srpnu 2012 jsme předvedli verzi čaroděje (sorcerer), která představovala velmi odlišný pohled na toto povolání. Tato konstrukce čaroděje přeměnila http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4938.html
  • Vesnice D6

    Podnebí? Když opravdu nevíte jak začít, jinak samozřejmě vezměte místo, kde hrajete. (Kdo tu žije na Zemi - co tu jde najít bez nějkého ladu a skladu) 1 http://www.d20.cz/clanky/svety/4934.html
  • Narativní hraní s tarotem (+Engel)

    Obsah Pro snazší orientaci první (tato) strana obsahuje úvodní stručné shrnutí postupů, které jsou podrobně rozepsány na straně druhé. že by toho http://www.d20.cz/clanky/pravidla/narativni-hrani-s-tarotem-engel.html
  • Plánování a taktika

    Úvod k plánování v RPG Zábava, nebo problém? Úvod k mechanikám Je to takové ošemetné téma - někdo plánuje rád, nejlépe dlouze a detailně. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/planovani-a-taktika.html
  • My Sme Goblini

    My sme goblini!   My lížem žáby! My loupíme! My dlouhány hubíme! Pálíme je od pat k hlavě, my je bolíme a pak zmrtvýme! Velký http://www.d20.cz/clanky/pravidla/my-sme-goblini.html
  • WHITE WOLF ZDARMA KAŽDÝ DEN

    Drive Thru RPG (.com) Drive Thru RPG (Google+) Info post od Drive Thru RPG (Google+) http://www.d20.cz/clanky/stripky/ww-zdarma-kazdy-den.html
  • Background vs. Archetyp: Charaktery postav (N/PC)

    Dva druhy příběhů Tento článek se zrodil, když jsem se bavil s jednou kamarádkou o jedné staré Star Wars hře. Stěžovala si, že jí ta hra a její postava http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/background-vs-archetyp-charaktery-postav.html
  • Kam chodím, co čtu

    Diskuzní Fóra Dragonsfoot http://www.dragonsfoot.org/ Aneb vítejte "v domově první edice Dungeons&Dragons!" Ale nebojte se, ve skutečnosti http://www.d20.cz/clanky/stripky/kam-chodim-co-ctu.html
  • Upoutávka na GenCon!

    Tento týden členové týmu R&D míří do Indianapolis v Indianě, aby se zúčastnili GenConu, největšího veletrhu s deskovými hrami v Severní Americe. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4916.html
  • Tento týden v D&D

    Velká novinka tohoto týdne: Tuto středu, 20. března, vyjde nový testovací balík. Takže, co se dá očekávat v tomto novém balíku? Pojďme se na to podívat. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4902.html
  • Fate 3e Core preview

    Po dokončení překladu Fate Core mi bylo autorem hry velmi vtipně sděleno, že celá cz scéna žije tři roky v omylu - nejedná se o třetí, ale o čtvrtou edici http://www.d20.cz/clanky/produkty/fate-3e-core-preview.html
  • [HtV] Jack&Lighthouse Investigation

    Postava Zápisy a popisy Jackson Kendell Norrman - stručný Jackův popis Deník Jacka Norrmana I - zápisy z první kroniky Deník Jacka Norrmana II - http://www.d20.cz/skupina/106/clanky/htv-jack-lighthouse-investigation.html
  • Tento jde do... desáté

    Jak jsem už zmínil několikrát během posledních týdnů, jsme připraveni vydat v pozdních hodinách dnešního dne testovací balík pro 1. až 10. úroveň. Takže, http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4869.html
  • Belisarská intervence

    Odrazový můstek: Násilnější z povstání Arabského jara nás nutí zvažovat morální argument jak pro tak proti vojenské intervenci založené na humanitárních http://www.d20.cz/clanky/svety/4868.html
  • Papírové figurky

    3D http://minipapermodels.blogspot.cz (fantasy) Opravdu povedené figurky jen trochu pracnější na vyrobení. 2D http://www.zioprudenzio.it/fok-sold2d.html (rytíři) Opravdu http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/papirove-figurky.html
  • Cavemaster RPG

    Koukám, že to vzniklo přes Kickstarter http://www.kickstarter.com/projects/jeffdee/cavemaster-rpg a finální produkt je už třeba na DriveThru http://www.d20.cz/clanky/produkty/4848.html
  • [Technocracy SF] NPC

    Minioni Benedikt Schult: popis: mladej (22-23) týpek, po high school nasazenej v Iráku k support jednotkám, kde byl totálně vyvalenej ze všeho. Administrativním http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-npc.html
  • [Technocracy SF] Setting

    Základ 3WoD, nicméně: downgrade - likvidace globálních konspirací a jejich střetů frakce zachovány jak byly, ale ve hře budou mít spíše minimální http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-setting.html
  • [Technocracy SF] Pravidla

    Základ pravidel: 4STs (4WoD) machaniky dotové dotace merity (staré merity budou konvertované do nových mechanik) morality mechanicky neřešíme, http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-pravidla.html
  • Obtížnost hraní na vysokých úrovních

    V každé edici, když dojde řeč na hraní na vysokých úrovních, tak vždy někdo prohlásí, že se hra po 12. úrovni hroutí. (Někteří to říkají o 10., někteří http://www.d20.cz/clanky/produkty/4818.html
  • Sjednocení edic, 3. část

    V minulých týdnech jsem psal, proč se chceme pokusit sjednotit edice a jak to hodláme udělat. Tady je několik úvah o tomto procesu, které taky stojí http://www.d20.cz/clanky/produkty/4817.html
  • Sjednocení edic, 2. část

    Minulý týden jsem mluvil o tom, proč máme zájem o sjednocení edic a jak se díváme na tóny a herní styly těchto edic, abychom zachytili, o co máme v http://www.d20.cz/clanky/produkty/4813.html
  • Chutné plody selhání

    Někteří Vypravěči se bojí selhání – ne tolik svého, jako selhání svých hráčů. Pro nepříliš sebevědomého Vypravěče je myšlenka, že by hráči mohli zažít http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/chutne-plody-sehlani.html
  • Vyšetřovatelské schopnosti jako scénáristický odrazový můstek

    Neexistuje jeden správný způsob jak konstruovat scénář mysteriózního příběhu. V tomto duchu i série produktů GUMSHOE nabízí různé struktury. Ty se buď http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4774.html
  • Kas a Vecna

    Nezvaný host „Á, vidím, že dorazil nezvaný host, přesně jak jsem očekávala. Ano, vím, že sis užíval můj tanec dnešního večera. Nejsi první giorgio, http://www.d20.cz/clanky/svety/kas-a-vecna.html
  • DMské zkušenosti: Překvapení! Epičtí goblini!

      PONDĚLNÍ NOC. Dobrodruzi jsou na 22. úrovni a právě putují jako posádka na lodi směřující západně přes Dračí moře. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4784.html
  • Drobná pomoc od přátel

    Když si vytváříte postavu, bezpochyby strávíte spoustu času herními elementy, jako jsou rasa, povolání, odbornosti a schopnosti. Pravděpodobně zvažujete http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4771.html
  • Pravidla, pravidla, pravidla

    Jsem Monte Cook, herní vývojář, který pracuje se hrou na hrdiny Dungeons & Dragons. Vítejte v Legendách a znalostech, článku, ve kterém vám přednáším http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4782.html
  • Zachování minulosti

    V mé nové roli u Wizards of the Coast je mou povinností podívat se na hru jako celek, ne jen na nejnovější příručky. Mou prací není rýpat se v této http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4780.html
  • Princ mrazu

    Existuje místo, kde slunce nikdy nevychází a měsíc nikdy nezapadá, kde stromy jsou navždy pokryty ledem. Na severu se k obloze tyčí mohutný ledovec. http://www.d20.cz/clanky/svety/princ-mrazu.html
  • Magie a tajemno

    D&D zahrnuje mnoho témat. Má práce na hře pak může vypadat téměř schizofrenně, jak skáču z jednoho tématu na druhé. Musíte to se mnou vydržet. Nedokážu http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4775.html
  • Ostružiníková královna

    Napříč Světem, často nepříjemně blízko izolovaných městeček bojujících o přežití, se rozkládají hájky, které jakoby ignorovaly změny ročních dob. Listy http://www.d20.cz/clanky/svety/4765.html
  • 4E: Rychlost souboje

    Například já vedu každý týden sezení v obědové pauze a s méně jako hodinou času na hru se většina bojů natáhne přes dvě sezení. Taková situace představuje http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rychlost-souboje.html
  • RPG hra pro nováčky?

    V diskuzi k DrD2 se jako vinná réva táhne napříč tématem, zda je DrD2 hrou pro začátečníky. Samozřejmě v návaznosti na to se rozproudila offtopicová http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4760.html
  • Schopnosti s jinou příchutí

      Každá schopnost má svůj popisek, pár řádek atmosférického textu hned pod jménem schopnosti, které popisují, jak se ta projevuje v akci. To, že http://www.d20.cz/clanky/pravidla/schopnosti-s-jinou-prichuti.html
  • Střípky Mezoameriky: Zbraně a zbroje

    Úvod Máme tu další článek o Mesoamerice. Tento článek měl původně být jen jedno z rozšíření k článku Válka a válečníci, ale jak se to stává, po http://www.d20.cz/clanky/kultura/Mesoweapons.html
  • Achievement Featy

    Hráči počítačových her, z poslední doby jmenujme World of Warcraft, či Dragon Age: Origin jsou doma. Achievementy – česky „Dosažené cíle“ – jsou jakési http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/achievement-featy.html
  • [Souhrn základních tipů] Vypravěči

    Úvodní poznámky k tomuto článku Číslování jednotlivých bodů je určeno ke snazšímu odkazování k nim, nijak nevyjadřuje podstatnost daného bodu ani není http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/souhrn-zakladnich-tipu-vypraveci.html
  • Život v porážce

    Nicméně ne každý zlosyn, kterého hrdinové překonají, si zaslouží smrt. Někteří - ti nejbídnější - zaslouží něco horšího. Jindy se hrdinové rozhodnou http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zivot-v-porazce.html
  • Vytvořte jejich Batmanovi Jokera

    Batman: "Tak proč mne chceš zabít?" Joker: "HAhaHAhaHA! Já tě nechci zabít! Co bych bez tebe dělal? Vrátil bych se k obírání mafiánských šéfů? http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/vytvorte-batmanovi-jokera.html
  • Státy a státečky

    Tento článek je stručným výpisem zajímavých koncepcí států (či jiných mocenských skupin), které by se mohly hodit pro návrh a obohacení fantasy prostředí. http://www.d20.cz/clanky/svety/staty-a-statecky.html
  • Konverze moderních zbraní do ADnD

    Do hry potřebuje zakomponovat stávající moderní výzbroj.   U palných zbraní jsem se rozhodl pro dělení podle užité ráže v kategoriích: <=9mm http://www.d20.cz/skupina/143/clanky/4700.html
  • Hráčská očekávání

    Pamatuji si, že když jsem poprvé shlédl film The War Lord s Charltonem Hestonem, byl jsem znechucen zjevným nezájmem scénáristů k věrohodnosti historického http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/hracska-ocekavani.html
  • MCWoD: Magie s obětováním

    Představ o tom, jaké možnosti poskytuje magie a jak funguje, je snad neomezeně mnoho. V mnoha fantasy světech a RPG hrách existují síly, které dovolují http://www.d20.cz/clanky/pravidla/magie-s-obetovanim.html
  • Splétání zápletek

    V televizním seriálu mohou jednotlivé epizody obsahovat více příběhových linií. Problém řešící příběh A může být uveden, rozvinut a uzavřen během jedné http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/spletani-zapletek.html
  • [D&D 4E] Změny pravidel s příchodem řady Essentials

    Blíží se vydání produktů řady Essentials a s nimi i mnoho změn v pravidlech. Rozhodl jsem se přeložit příslušný článek, abyste měli jasnější http://www.d20.cz/clanky/pravidla/4684.html
  • Metaweblog nově i ve Wordu

    O čem to je Rozšířil jsem Metaweblog API aby bylo možno tvořit články i z Wordu. Podpoda pro takovou bohulibou činnost je již údajně (nemám otestováno) http://www.d20.cz/clanky/stripky/4676.html
  • Střípky Mezoameriky: Válka a válečníci

    Vzestup a pád Válka je dvojsečná zbraň. Dokáže lidi vybičovat k novým převratným myšlenkám, státy přimět k velkolepým stavbám a projektům, ale může http://www.d20.cz/clanky/kultura/4404.html
  • Teorie: Stavební kameny vyprávění

    Co je to takt? Jedním z nejjemnějších prvků, na něž lze smysluplně členit vyprávění jsou takty. Nabízím vám přehled současných teoretických úvah o tomto http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/pribehove-takty.html
  • Vypravěčův deník: Vzestupy a pády

    Cyklus vzestupů a pádů V literárním žargonu se struktuře, která vzniká z řetězce překážek, říká struktura vzestupu a pádu. Pří střetnutí s překážkou http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4649.html
  • Dům na konci cesty (nápad na RPG)

    V pátek jsem dostal nápad na jednorázové uzavřené RPG, tak by mě zajímalo, jestli neřeším něco už napsaného a případně si rád poslechnu připomínky. Hlavní http://www.d20.cz/clanky/svety/4648.html
  • Štruktúra príbehu

    Úvod Tvorba príbehu (či už pripraveného vopred alebo vytváraného za jazdy, určeného pre herné sedenie D&D alebo vytváraného v rámci tvorivého http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4540.html
  • O černém zlatě a jiných pokladech

    Zdrojem bohatství nemusí být jen kovy či drahé kameny. Těžit a obchodovat se dá s mnoha dalšími věcmi, na první pohled obyčejnými, tradičně podceňovanými http://www.d20.cz/clanky/kultura/4561.html
  • Každý záporňák potřebuje výplatní pásku

      Hráčům je většinou jedno, jak se tyto prokleté citadely, hordy fanatických posluhovačů, úchvatné knihovny zakázaného umění, výkladní skříně napěchované http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zapornak-potrebuje-vyplatni-pasku.html
  • [Úvaha] D&D, přihrádky a vy

    Hlavní cílem ne-li přímo cílem všech cílů 4. edice D&D je vnést do bojových sekvencí rovnováhu. Poslední verze této mateřské lodi RPG hledá rovnováhu http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4495.html
  • Normanští rytíři

    Historické pozadíHlavním cílem vikingských nájezdů v 9.-10. století byly Britské ostrovy a severozápadní Francie. Zde byl roku 911 donucen západofranský http://www.d20.cz/clanky/kultura/normansti-rytiri.html
  • Protivníci a motivace: Jak dodat zlosynovi hloubku

    Je to nádherný, veselý, nervydrásající okamžik. Zlosyni tohle nemají dělat. Mají čelit hrdinům ve vzrušujících duelech, kde se výhoda přelévat z jedné http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/protivnici-motivace.html
  • Váš čarodějný život

    Být čarodějem jste si nezvolili. Talent pro magii byl s vámi už v kolébce. Nikdo vás neučil jak tvarovat a usměrňovat váš dar. Když se poprvé projevil, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/carodejny-zivot.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20024013519287 secREMOTE_IP: 18.204.227.250