Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry: Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Western
Systémy: AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D Next D20 systém GUMSHOE jiné RPG Shadowrun White Wolf hry
Světy: Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Různé: Dotazy Flame/Polemika Inspirace/Novinky Materiály ke stažení Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Určení: jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • RPG Scénáristika 15: Ukecám ho k smrti!

    Dlouho očekávaný dýchánek Tohle je jeden z těch dílů Scénáristiky, které na své napsání čekaly od chvíle, kdy jsem ji rozepsal - a během toho čekání http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-15-ukecam-ho-k-smrti.html
  • RPG Scénáristika 13: Koho že hraju?

    Příliš mnoho příšer. Postav. Nikde ve Scénáristice jsem přímo nezdůraznil, jak důležité vedlejší postavy jsou, přesto věřím, že to mezi řádky vyplynulo http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-13-koho-ze-hraju.html
  • Ctnosti Zla

    Krátce o ctnostech a ne úplně zkaženém zlu Ctnosti jsou "morálními maximy" - platónskými ideály některého typu morálně dokonalého chování. Není přitom http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/ctnosti-zla.html
  • RPG Scénáristika 12: Nechte to na nich

    Tady je Vypravěčovo (a tady už ne) Existují věci, které přijímáme prostě ze zvyku, bereme je jako dané a dál se nad nimi nezamýšlíme, protože prostě http://www.d20.cz/clanky/rpg-scenaristika-12-nechte-to-na-nich.html
  • Horor

    Ak si zadefinujeme horor ako zámer vystrašiť vaše publikum, tak v tomto prípade nemožno hovoriť o určitom konkrétnom žánri. Horor totiž môžete situovať http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor.html
  • Bezkostkový Apokalypse

    Malý úvod překladatele: překládat tenhle blog bylo trochu zvláštní - věnuje se Apokalypse hrám a točí se kolem Amber Diceless RPG a já ani jedno z toho http://www.d20.cz/clanky/pravidla/bezkostkovy-apokalypse.html
  • [Fate] Jednorázová vyhodnocení

    O co jde Fate vyhodnocuje konfliktní situace postupně, pomocí logiky akcí a reakcí. Tedy: určí se pořadí, v němž postavy ve scéně jednají, a každá postava http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-jednorazova-vyhodnoceni.html
  • Pořadí při iniciativě

    Magnetická podložka Toto je technika, kterou používám (proto taky dostala první místo v seznamu). Může vám postačit jednoduchá magnetická tabule. Klady: http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/poradi-pri-iniciative.html
  • RPG Scénáristika 9: Chaosu vládne Řád!

    Příliš mnoho věcí? Práce vypravěče je náročná mimo jiné v počtu věcí, které potřebujete sledovat a ve kterých si musíte držet přehled. Samozřejmě, spousta http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-9-chaosu-vladne-rad.html
  • Mřížka vedlejších postav

    Originál, 27. srpna 2015 Pozn. překladatele: blog se točí kolem slova "Leverage". To je zároveň název seriálu a zároveň v angličtině označení žánru, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/mrizka-vedlejsich-postav.html
  • Přichází Volův průvodce nestvůrami

    Úctyhodné Dungeons & Dragons, dědeček moderních her na hrdiny, je nyní v 5. edici. A vydavatel Wizards of the Coast říká, že příručky jdou na dračku. http://www.d20.cz/clanky/produkty/5155.html
  • Umění rekapitulace

    Rekapitulace jako součást hry Rekapitulace předchozího děje je důležitou součástí struktury herního sezení. Je na vás, abyste ji dělali dobře. Proč http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/umeni-rekapitulace.html
  • Žižcon 2016 se blíží!

    Ačkoliv se jedná o první ročník akce, o zajímavé aktivity není nouze. V první řadě zmiňme celosvětově první turnaj v nejočekávanější hře roku 2016 – Scythe. http://www.d20.cz/clanky/kultura/5142.html
  • Historická města 6 - Vojenství

    Hradební privilegium patřilo mezi natolik významná, že si právo ho udělovat ponechal v ruce panovník. Hradby se navíc staly jedním z nejcharakterističtějších http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-6-vojenstvi.html
  • Jak hrát gotický horor

    Téma hororu, a gotického hororu obzvlášť, je výjimečná výzva pro Pána hry, protože sezení kolem stolu s přáteli není ve své podstatě vůbec děsivé. U hororu, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/jak-hrat-goticky-horor.html
  • Dvacet námětů na dobrodružství na Severu

    Sice DnD ani jiné hry nehraji, ale to mi nebrání netrpět čas od času stvořitelským syndromem. Jelikož se mi ho ne vždy podaří potlačit a nacházím se v http://www.d20.cz/clanky/stripky/5132.html
  • Měj rád Kostku a zachraň koťátko! (Kostka je na Facebooku)

    Vážení čtenáři Kostky, už nějakou dobu to bylo v plánu jako součást další verze Kostky, ale protože věci nejdou tak rychle, jak bychom si přáli, http://www.d20.cz/clanky/stripky/5125.html
  • Sběratelé věčných hrobek

    Roku 5000 našeho letopočtu bude děsivá říše Tsan-Čan ovládat dnešní Asii a možná ještě větší část světa. Bude to čas, kdy neohrabanou vědu a technologii http://www.d20.cz/clanky/svety/5023.html
  • Co znamenají atributy, dovednosti, přístupy...?

    Pozn. 1: Snažil jsem se překládat uhlazeněji; abych ušetřil čas, tak jsem se místy méně soustředil na přesnost obratu a překládal jsem spíše významově. Pozn. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/co-znamenaji-atributy-dovednosti-pristupy.html
  • Historická města 14 - Exkurz: Řemesla a Obchod

    Exkurz: Řemesla a obchod Téma řemesel a obchodu je rozsáhlé a občas je mnohem lepší než obecné teoretizování uvést pár příkladů umožňujících obrázku http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-14-exkurz-remesla-a-obchod.html
  • [Fate] Kombinování přístupů ve FAE

    Úvodní poznámka: překlad není příliš zahlazený (nemyslím, že by to bylo důležité). Výtah z diskusí je obecně krácený (chtěl jsem odtamtud vytahat hlavně http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-kombinovani-pristupu-ve-fae.html
  • [mapování] Mystikův mlýn - mapa kouzelníkovy věže se zvratem

    Chtěl jsem zmapovat kouzelníkovu věž se zvratem – něco, kde by se mohl ukrývat a experimentovat mág s mírným sklonem k steampunku. Co by takový mág http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5098.html
  • Chyťte svůj dech

    Chyťte svůj dech! Originál, 5. října 2012 Včera při večeři má dcera stále mluvila o tom, jak má "více dechu" než její malý bratříček. Ta myšlenka http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/chytte-svuj-dech.html
  • Ravenloft v novém provedení

      Ravenloft v novém provedení Zabočili jsme za roh a tam byl upír. Zaúpěl jsem a obrátil oči v sloup. Byl rok 1978 a já jsem hrál jedno http://www.d20.cz/clanky/svety/5104.html
  • Historická města 13 - Exkurz: Romans

    Romans je jihofrancouzské město v Dauphiné, ležící na řece Isére, přítoku Rhôny. Není v podstatě ničím zajímavé, vyjma dvou skutečností: v letech 1579-1580 http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-13-exkurz-romans.html
  • [Fate] Náhodná zranění a hody na zranění

    Tyto dva články popisují možnosti, jak ve Fate zpracovat náhodné zranění, hody na zranění nebo převést stres na hit pointy; Pro praktické účely je významný http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-nahodna-zraneni-a-hody-na-zraneni.html
  • Materiály a odkazy pro pátou edici D&D

    Pomůcky Česky Deník postavy - deník postavy s vyplňovatelnými poli, identický s tím, který naleznete v překladu Pravidel pro hráče na straně http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5078.html
  • Historická města 2 - Obyvatelé

    Město, to je především hromada lidí žijících nebo se alespoň mačkajících na jednom místě, chudých i bohatých, mluvících jazykem srozumitelným i cizím http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-2-obyvatele.html
  • Historická města 11 - Literatura

    Člověk českého středověku; Nodl, Martin a Šmahel, František (editoři) Kompilace o různých „typech“ českého středověkého člověka od řady známých http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-11-literatura.html
  • Historická města 1 - Co je to město

    Když se řekne město, tak si všichni něco představíme. Problémem je, když má dojít na přesnější vymezení, co to je „město“, zvlášť když má odpovídat realitě. http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-1-co-je-to-mesto.html
  • Historická města

    Počtení a pokoukání to sice bývá hezké a užitečné, ale… části konzumentů po jisté době začne něco chybět. A to dokonce i tam, kde by chybět nemělo (Cityscape, http://www.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta.html
  • [DnD] [Fate] Zóny místo čtverečků a naopak

    Dva vzájemně provázané články z blogu Freda Hickse, jednoho ze dvou původních autorů Fate a zakladatelů Evil Hat - a také fanouška DnD a mnoha dalších http://www.d20.cz/clanky/pravidla/zony-misto-ctverecku-a-naopak.html
  • Jak hrát (správně) Star Wars

    Vítejte kdysi dávno v jedné předaleké Galaxii! Vítejte ve světě Star Wars. Ve světě epických, heroických, osobních příběhů. Ve světě, kde hlavní postavy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/jak-hrat-spravne-star-wars.html
  • Bohové zuřivosti Faerûnu II - Auril a Amberlie

    Auril   Alias: Mrazivá panna, Ledosvit, Studená bohyně, Paní mrazivého polibku, Saukuruk (mezi lidmi Velkého ledovce), Královna vzduchu http://www.d20.cz/clanky/svety/bohove-zurivosti-fearunu-ii-auril-a-amberlie.html
  • RPG Scénáristika 8: Je to jinak!

    Nepředvídatelnost v příběhu V minulém díle Scénáristiky nazvaném Temné horizonty jsem se věnoval problému předvídatelnosti příběhu, významu nejistoty http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-8-je-to-jinak.html
  • RPG Scénáristika 7: Temné horizonty

    Horizonty příběhů Každý příběh má svůj konec. Konec příběhu je ale mnohdy abstraktní záležitost - cosi, co leží v dálce a nemusí být zcela jasné, kde http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-7-temne-horizonty.html
  • RPG Scénáristika 6: A tohle je kdo?

    Role postav v příběhu První čtyři díly Scénáristiky byly o základním postupu tvorby příběhu - jak najít dobré téma a jak si jej efektivně a dobře připravit. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-6-a-tohle-je-kdo.html
  • Vaše dohoda o hře

    Před pár dny jsem dostal PM s dotazem ohledně toho, co by měl ten slavný social contract obsahovat a jak k jeho domluvě přistoupit. A s překvapením jsem http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/vase-dohoda-o-hre.html
  • Před vydáním Dragon Age Complete Edition

    V letošním roce nás Green Ronin chystá oblažit novou, kompletní edicí Dragon Age RPG. K dispozici už je PDF verze, ale vzhledem k ceně je pro mě nezajímavá http://www.d20.cz/clanky/pravidla/5057.html
  • RPG scénáristika 4: Co s přípravou?

    Co zůstalo mezi řádky aneb malá rekapitulace V prvním díle Scénáristiky jsem popsal, jak vytvořit rychlý základ hry skrze vytvoření výživného problému http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-4-co-s-pripravou.html
  • RPG scénáristika 3: O co tu má jít?

    Proč si scény zaslouží pozornost Většina lidí pojem "scéna" intuitvně chápe a možná není úplně třeba jej pitvat, ale toužíte-li po přesném vyjádření, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-3-o-co-tu-ma-jit.html
  • Horor v RPG I - podstata hororu

    Fascinace hororem a tento článek Smyšlené hrůzostrašné příběhy si vytváříme, aby nám pomohly zdolávat ty skutečné. ― Stephen King Fascinace http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor-v-rpg-i-podstata-hororu.html
  • RPG scénáristika 2: Co se kdy stane?

    K čemu jsou události dobré V minulém díle RPG Scénáristiky jsme se podívali na to, jak si rychle připravit celé další sezení za pomoci problému http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-co-se-kdy-stane.html
  • Horor v RPG II - vedení hororu

    Základ hororu Plynutí hororu Na konci minulého článku jsem uvedl základní hrubou osnovu hororu sestávající se z pěti postupných fází - klidného http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/horor-v-rpg-ii-vedeni-hororu.html
  • RPG scénáristika 1: O čem to bude?

    V první části mé malé série o tvorbě, vedení a hraní RPG příběhů se podíváme na samotný základ věci: na přípravu příběhu. A to ne jen na nějakou http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-o-cem-to-bude.html
  • Rudí mágové z Thaye, část V.

    Přehled geografie Země Thayanů je opřadena mnoha mýty a legendami a jen málokdo spatřil celou zemia přežil, aby mohl vyprávět. Samotní Thayané http://www.d20.cz/clanky/svety/5021.html
  • Rudí mágové z Thaye, část IV.

    Ekonomika Thaye Než začali Thayané obchodovat s magickými předměty, jejich ekonomika stála na zemědělské výrobě díky desetitisícům otroků přivlečených http://www.d20.cz/clanky/svety/5017.html
  • Rudí mágové z Thaye, část III.

    Lidé Thaye Ve většině zemí okolo Vnitřního moře se lidé nejvíce podobají mužům a ženám Tethyru a Amnu. Avšak rasové složení Thaye je zcela http://www.d20.cz/clanky/svety/5014.html
  • Rudí mágové z Thaye, část II.

    Impiltur Země vznikla před více než 300 lety, kdy se spojily městské státy Lyrabaru, Hlamachu, Dilpuru a Saršelu pod vlajkou válečného kapitána http://www.d20.cz/clanky/svety/5013.html
  • Rudí mágové z Thaye, část I.

    Historie Thaye     Východ je zahalen tajemstvím pro všechny, kteří žijí na záp http://www.d20.cz/clanky/svety/5012.html
  • [Fate] Postavy z OG scénáře Sabotovaná mise

    Postavy jsou vytvořené pro OG scénář Sabotovaná mise a využívají odlišný seznam dovedností vytvořený speciálně pro ně (pro hru, pro níž byly napsané). http://www.d20.cz/clanky/pravidla/postavy-ze-sabotovane-mise.html
  • [Fate] Alternativní seznamy dovedností a přístupů

    K tomuto článku asi netřeba žádného zdlouhavého úvodu, takže jen pár poznámek: uvádím čistě seznamy, v základu bez systémových detailů (popisy čtyř http://www.d20.cz/clanky/pravidla/alternativni-seznamy-dovednosti-a-pristupu.html
  • Organizace a konspirace v RPG

    Co je co Úvod k tématu Konspirace jsou oblíbené téma RPG. Konspirace je věc trochu tajemná, až mýtická, mnohdy dovedená do absurdity, přesto http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/organizace-a-konspirace-v-rpg.html
  • [DrDII] [Fate] Přenesení DrDII hry do Fate

    Úvod Pár ujasnění na začátek: v tomto článku naleznete postup, jak vzít vaši hru v DrDII a přenést ji do Fate. Cílem je, abyste ze své hry zachovali http://www.d20.cz/clanky/pravidla/drdii-fate-preneseni-drdii-hry-do-fate.html
  • [Fate] Hrdinové a záporáci

    Babylon 5: technomág Denis Ánexichniastos Technomág "Jdi po cestě dlážděné dobrými úmysly" Trickster "Znám slova pro tvou duši" "Není nic, http://www.d20.cz/clanky/pribehy/fate-hrdinove-a-zaporaci.html
  • [Fate] Jedy a jiné ongoing efekty

    Občas se vám ve hře objeví nějaká ošklivá potvora nebo NPCčko se zákeřnou schopností (např. kouzlem) nebo vybavením (otrávenou dýkou). A je škoda takový http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-jedy-a-jine-ongoing-efekty.html
  • Zlatý pavilon

    Zlatý pavilon je skutečný. Nebyl postaven. Nebyl přivezen. Prostě existuje. Nedochoval se žádný záznam o jeho stavbě, nemá majitele a nikdo jen http://www.d20.cz/clanky/svety/zlaty-pavilon.html
  • Dějmistrování: Podzemní dobrodružství I – Určení účelu

    Dobrodružství v podzemí mají mezi hráči občas špatnou pověst, zejména pak mezi těmi, kteří hrají dlouhou dobu. Někteří lidé tvrdí, že jsou nudná – jen http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4964.html
  • Dungeons & Dragons pro začátečníky

    Jak jste si mohli všimnout, minulý týden jsme přišli se vzrušujícím oznámením o nadcházející příběhové linii zvané Tyranie draků, a po dvou letech práce, http://www.d20.cz/clanky/produkty/4972.html
  • Kouzelné předměty a sladění

    V playtestu D&D Next jsme představili myšlenku sladění s kouzelnými předměty. Sladění je velkým přínosem pro Dějmistry a vyváženost hry, neboť omezuje http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4968.html
  • Rysy, vady, pouta a další

    Mimo volby rasy a povolání D&D Next používá systém minulostí, aby vám pomohlo oživit vaši postavu. V předchozích edicích hra přistupovala k „literárnější http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4965.html
  • Umění války

    Fantasy romány a filmy často končí rozsáhlými boji, kdy se dvě armády představující síly dobra a zla střetnou v bitvě, která rozhodne o osudu světa. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4960.html
  • Usnadnění práce Dějmistra

    Když dojde na design dobrodružství, mechanismy hry na hrdiny slouží ke dvěma účelům. DM určitě musí mechanismům rozumět, aby připravil dobrodružství http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4957.html
  • Bojovníkovy manévry

    Skromný bojovník vystupuje jako jedno z nejjednodušších povolání ve hře Dungeons & Dragons, ale zároveň je trvale nejpopulárnějším hráčským povoláním http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4952.html
  • Mini Hry

    Hledal jsem kde se dalo a : V rámci d20.cz jsem na této adrese našel hru Howkeyho Gambit : http://www.d20.cz/clanky/pravidla/3530.html A http://www.d20.cz/clanky/stripky/4950.html
  • Nakupte, co poberete

    Tento týden se podíváme na změnu v tvorbě postavy, kterou bylo relativně snadné provést, ale má skutečný dopad na to, jak hráči – obzvlášť noví hráči http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4947.html
  • Beztak, čí je to příběh?

    V posledních týdnech jsme probírali povolání postav v D&D Next. Tento týden se chci znovu podívat na nestvůry ve hře a informovat vás, jak je nově http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4946.html
  • Bardův příběh

    V uplynulých několika týdnech jsem se dotkl designerského procesu pro čaroděje a černokněžníka. Tento týden se podíváme na barda. Bard byl vždy http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4943.html
  • Aktualizace černokněžníka

    Minulý týden jsme uvolnili informace o čaroději. Tento týden si povíme o černokněžníkovi (warlock) v D&D Next. Stejně jako u čaroděje, počáteční http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4940.html
  • Městská správa

    Teoretikové považovali město za směs aristotelského politického systému aristokracie a demokracie, a na tomto „směsném“ charakteru se shodli všichni http://www.d20.cz/clanky/kultura/mestska-sprava.html
  • Čarodějové v D&D Next

    V srpnu 2012 jsme předvedli verzi čaroděje (sorcerer), která představovala velmi odlišný pohled na toto povolání. Tato konstrukce čaroděje přeměnila http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4938.html
  • Vesnice D6

    Podnebí? Když opravdu nevíte jak začít, jinak samozřejmě vezměte místo, kde hrajete. (Kdo tu žije na Zemi - co tu jde najít bez nějkého ladu a skladu) 1 http://www.d20.cz/clanky/svety/4934.html
  • Narativní hraní s tarotem (+Engel)

    Obsah Pro snazší orientaci první (tato) strana obsahuje úvodní stručné shrnutí postupů, které jsou podrobně rozepsány na straně druhé. že by toho http://www.d20.cz/clanky/pravidla/narativni-hrani-s-tarotem-engel.html
  • Plánování a taktika

    Úvod k plánování v RPG Zábava, nebo problém? Úvod k mechanikám Je to takové ošemetné téma - někdo plánuje rád, nejlépe dlouze a detailně. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/planovani-a-taktika.html
  • My Sme Goblini

    My sme goblini!   My lížem žáby! My loupíme! My dlouhány hubíme! Pálíme je od pat k hlavě, my je bolíme a pak zmrtvýme! Velký http://www.d20.cz/clanky/pravidla/my-sme-goblini.html
  • WHITE WOLF ZDARMA KAŽDÝ DEN

    Drive Thru RPG (.com) Drive Thru RPG (Google+) Info post od Drive Thru RPG (Google+) http://www.d20.cz/clanky/stripky/ww-zdarma-kazdy-den.html
  • Background vs. Archetyp: Charaktery postav (N/PC)

    Dva druhy příběhů Tento článek se zrodil, když jsem se bavil s jednou kamarádkou o jedné staré Star Wars hře. Stěžovala si, že jí ta hra a její postava http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/background-vs-archetyp-charaktery-postav.html
  • Kam chodím, co čtu

    Diskuzní Fóra Dragonsfoot http://www.dragonsfoot.org/ Aneb vítejte "v domově první edice Dungeons&Dragons!" Ale nebojte se, ve skutečnosti http://www.d20.cz/clanky/stripky/kam-chodim-co-ctu.html
  • Omezení a zdroje magických systémů

    Než se dostanu k samotnému tématu, je potřeba se alespoň letmo zmínit o samotném základu: Nebudu zde na tomto místě nic moc dokazovat, prostě zkuste http://www.d20.cz/clanky/pravidla/omezeni-a-zdroje-magickych-systemu.html
  • Upoutávka na GenCon!

    Tento týden členové týmu R&D míří do Indianapolis v Indianě, aby se zúčastnili GenConu, největšího veletrhu s deskovými hrami v Severní Americe. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4916.html
  • Tento týden v D&D

    Velká novinka tohoto týdne: Tuto středu, 20. března, vyjde nový testovací balík. Takže, co se dá očekávat v tomto novém balíku? Pojďme se na to podívat. http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4902.html
  • Fate 3e Core preview

    Po dokončení překladu Fate Core mi bylo autorem hry velmi vtipně sděleno, že celá cz scéna žije tři roky v omylu - nejedná se o třetí, ale o čtvrtou edici http://www.d20.cz/clanky/produkty/fate-3e-core-preview.html
  • [HtV] Jack&Lighthouse Investigation

    Postava Zápisy a popisy Jackson Kendell Norrman - stručný Jackův popis Deník Jacka Norrmana I - zápisy z první kroniky Deník Jacka Norrmana II - http://www.d20.cz/skupina/106/clanky/htv-jack-lighthouse-investigation.html
  • Tento jde do... desáté

    Jak jsem už zmínil několikrát během posledních týdnů, jsme připraveni vydat v pozdních hodinách dnešního dne testovací balík pro 1. až 10. úroveň. Takže, http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4869.html
  • Belisarská intervence

    Odrazový můstek: Násilnější z povstání Arabského jara nás nutí zvažovat morální argument jak pro tak proti vojenské intervenci založené na humanitárních http://www.d20.cz/clanky/svety/4868.html
  • Papírové figurky

    3D http://minipapermodels.blogspot.cz (fantasy) Opravdu povedené figurky jen trochu pracnější na vyrobení. 2D http://www.zioprudenzio.it/fok-sold2d.html (rytíři) Opravdu http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/papirove-figurky.html
  • Cavemaster RPG

    Koukám, že to vzniklo přes Kickstarter http://www.kickstarter.com/projects/jeffdee/cavemaster-rpg a finální produkt je už třeba na DriveThru http://www.d20.cz/clanky/produkty/4848.html
  • [Technocracy SF] NPC

    Minioni Benedikt Schult: popis: mladej (22-23) týpek, po high school nasazenej v Iráku k support jednotkám, kde byl totálně vyvalenej ze všeho. Administrativním http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-npc.html
  • [Technocracy SF] Setting

    Základ 3WoD, nicméně: downgrade - likvidace globálních konspirací a jejich střetů frakce zachovány jak byly, ale ve hře budou mít spíše minimální http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-setting.html
  • [Technocracy SF] Pravidla

    Základ pravidel: 4STs (4WoD) machaniky dotové dotace merity (staré merity budou konvertované do nových mechanik) morality mechanicky neřešíme, http://www.d20.cz/skupina/171/clanky/tech-sf-pravidla.html
  • Obtížnost hraní na vysokých úrovních

    V každé edici, když dojde řeč na hraní na vysokých úrovních, tak vždy někdo prohlásí, že se hra po 12. úrovni hroutí. (Někteří to říkají o 10., někteří http://www.d20.cz/clanky/produkty/4818.html
  • Sjednocení edic, 3. část

    V minulých týdnech jsem psal, proč se chceme pokusit sjednotit edice a jak to hodláme udělat. Tady je několik úvah o tomto procesu, které taky stojí http://www.d20.cz/clanky/produkty/4817.html
  • Sjednocení edic, 2. část

    Minulý týden jsem mluvil o tom, proč máme zájem o sjednocení edic a jak se díváme na tóny a herní styly těchto edic, abychom zachytili, o co máme v http://www.d20.cz/clanky/produkty/4813.html
  • Chutné plody selhání

    Někteří Vypravěči se bojí selhání – ne tolik svého, jako selhání svých hráčů. Pro nepříliš sebevědomého Vypravěče je myšlenka, že by hráči mohli zažít http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/chutne-plody-sehlani.html
  • Vyšetřovatelské schopnosti jako scénáristický odrazový můstek

    Neexistuje jeden správný způsob jak konstruovat scénář mysteriózního příběhu. V tomto duchu i série produktů GUMSHOE nabízí různé struktury. Ty se buď http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4774.html
  • Kas a Vecna

    Nezvaný host „Á, vidím, že dorazil nezvaný host, přesně jak jsem očekávala. Ano, vím, že sis užíval můj tanec dnešního večera. Nejsi první giorgio, http://www.d20.cz/clanky/svety/kas-a-vecna.html
  • DMské zkušenosti: Překvapení! Epičtí goblini!

      PONDĚLNÍ NOC. Dobrodruzi jsou na 22. úrovni a právě putují jako posádka na lodi směřující západně přes Dračí moře. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4784.html
  • Drobná pomoc od přátel

    Když si vytváříte postavu, bezpochyby strávíte spoustu času herními elementy, jako jsou rasa, povolání, odbornosti a schopnosti. Pravděpodobně zvažujete http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4771.html
  • Pravidla, pravidla, pravidla

    Jsem Monte Cook, herní vývojář, který pracuje se hrou na hrdiny Dungeons & Dragons. Vítejte v Legendách a znalostech, článku, ve kterém vám přednáším http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4782.html
  • Zachování minulosti

    V mé nové roli u Wizards of the Coast je mou povinností podívat se na hru jako celek, ne jen na nejnovější příručky. Mou prací není rýpat se v této http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4780.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.24442100524902 secREMOTE_IP: 54.204.199.76